تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 10676

تراویس کلس زیر ذره بین: آیا او واقعاً عاشق تیلور سوئیفت است؟

تراویس کلس زیر ذره بین: آیا او واقعاً عاشق تیلور سوئیفت است؟

شکوفایی رابطه بین تراویس کلس، ستاره NFL و تیلور سوئیفت، خواننده مشهور پاپ، در حال حاضر مورد بحث در ایالات متحده است. اما در حالی که بسیاری در ابتدا نسبت به ستاره کانزاس سیتی در مورد توانایی او برای تبدیل شدن به نامزد ایده آل برای سوئیفت تردید داشتند، او به آرامی به دلیل رفتارش

شکوفایی رابطه بین تراویس کلس، ستاره NFL و تیلور سوئیفت، خواننده مشهور پاپ، در حال حاضر مورد بحث در ایالات متحده است. اما در حالی که بسیاری در ابتدا نسبت به ستاره کانزاس سیتی در مورد توانایی او برای تبدیل شدن به نامزد ایده آل برای سوئیفت تردید داشتند، او به آرامی به دلیل رفتارش با او و سخنانش در مورد او، افکار عمومی را جلب می کند.

سوئیفت به عنوان معشوق آمریکا در نظر گرفته می شود، بنابراین هر رابطه جدیدی که او به آن وارد می شود، توجه زیادی را به خود جلب می کند. اکنون، به نظر می رسد که کلس به دلیل طبیعت خوبش در اطرافش، موج انتقادات را تغییر داده است.

او اخیراً اظهار داشت: “من هرگز اهل حرف نبودم. بودن در کنار او و دیدن اینکه تیلور چقدر باهوش است، باعث شگفتی من می شود. من هر روز در حال یادگیری هستم.”

“من هرگز با کسی قرار ملاقات نگذاشته ام که چنین هاله ای در موردش داشته باشم. من از هیچ کدام فرار نمی کنم.”

هلن هولمز در مقاله ای از Daily Beast می نویسد که چگونه کلس در ابتدا به عنوان یک ورزشکار دیده می شد که توانایی نگه داشتن فردی با قد سوئیفت را نداشت.

“برای درک تراویس کلس، بسیار مهم است که در مورد آنچه که به نظر می رسد مردم دائماً در مورد او اشتباه می کنند، کاوش کنیم، و مخالفان و طرفداران به طور یکسان تحت همین تصور نادرست کار می کنند: اینکه او یک هیبو است. به عبارت دیگر، برای کسانی که بالای 40 سال دارند. هولمز نوشت، اگر عامیانه هزاره را درک نکنید، اتفاق نظر کلی این است که این شخص خیلی باهوش نیست.

“اما تراویس کلس، مانند همه افراد کاملاً رسانه ای در انظار عمومی، تقریباً به طور قطع در استفاده از باورهای غلط رایج به نفع خود تمرین می کند. شما می توانید او را اشتباه بگیرید، فردی با چشمان گرم و خندان و با این رفتار.”

حالا اما گفته می شود که کلس با روابط عمومی عاشقانه اش با این خواننده در حال تغییر نظر است.

هولمز می افزاید: «در واقع، اکوسیستم وسیعی از کاربران رسانه های اجتماعی وجود دارد که برای آنها پست کردن در مورد رابطه جوانه زدن بین سوئیفت و کلس فقط یک سرگرمی نیست، بلکه یک حرفه تمام وقت است.

“گویا با هر اتفاق جدید، فریاد دلگرم کننده و نمایش عمومی محبت، ایمان جمعی آنها به عشق واقعی احیا می شود. در دنیایی که توسط برنامه های مزخرف دوستیابی و رژه ارتباط های بد ویران شده است، این کار کوچکی نیست.”

در مقاله ای از سی ان ان، احساسات مشابهی در مورد این گفتمان در حال تغییر ذکر شده است.

لیزا رسپرز فرانسه نوشت: برای کلس هرگز آسان نبود که هنگام قرار ملاقات با یکی از مشهورترین افراد جهان از یک تصویر “عالی” دفاع کند، اما مطمئناً با گذشت زمان احترام بیشتری به دست می آورد.

برچسب ها :

ناموجود