تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر : 9556

تراویس کلس در حال ترک آپارتمان تیلور سوئیفت دیده شد

تراویس کلس در حال ترک آپارتمان تیلور سوئیفت دیده شد

تراویس کلس روز یکشنبه قبل از حضور در استادیوم مت لایف برای حمایت از برادرش جیسون، مرکز فیلادلفیا ایگلز، در برابر نیویورک جت در حال ترک آپارتمان تیلور سوئیفت در نیویورک دیده شد. تراویس، برای بازی یک لباس ورزشی سبز رنگ پوشیده بود و در حال خوردن نوشیدنی با دوستان خود بود، در نزدیکی خط

تراویس کلس روز یکشنبه قبل از حضور در استادیوم مت لایف برای حمایت از برادرش جیسون، مرکز فیلادلفیا ایگلز، در برابر نیویورک جت در حال ترک آپارتمان تیلور سوئیفت در نیویورک دیده شد. تراویس، برای بازی یک لباس ورزشی سبز رنگ پوشیده بود و در حال خوردن نوشیدنی با دوستان خود بود، در نزدیکی خط کناری دیده شد.

دوست دختر او تیلور سوئیفت در جایی دیده نمی شد زیرا جت ها برای اولین بار در تاریخ فرنچایز ایگلز را شکست دادند و تنها باخت فصل خود را به فیلی تحویل دادند. جیسون، احتمالاً در طول قسمت آینده پادکست برادران، “ارتفاعات جدید” در روز چهارشنبه، واکنش خنده‌ داری به کل این رویداد خواهد داشت.

سوئیفت، پیش از شروع رابطه عاشقانه با تراویس، از طرفداران عقاب‌ ها بود، اما ظاهراً دیگر نمی‌ توانست برای شرکت در یکی از بازی‌ های آن‌ ها در نزدیکی خانه‌ اش اذیت شود.

او اخیراً در ورزشگاه MetLife در مقابل جت ها چیفز را تشویق کرد و دو بار برای تشویق تراویس در استادیوم Arrowhead حضور یافت.

با این حال، شاید سوئیفت از شب قبل زمانی که او و تراویس برای صرف شام دست به دست هم دادند، پس از یک ظاهر غافلگیر کننده در شنبه شب به کارهای شخصی خود می پردازد.

برچسب ها :

ناموجود