تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
کد خبر : 8896

تراویس کلس درباره آینده خود با تیلور سویفت صحبت می‌ کند

تراویس کلس درباره آینده خود با تیلور سویفت صحبت می‌ کند

تراویس کلس در حال به اشتراک گذاشتن جزئیات سرگرم کننده در مورد اولین قرار خود در دید عمومی با تیلور سویفت پس از بازی کانزاس سیتی چیفز در روز یکشنبه است. ستاره 33 ساله NFL در قسمت جدیدی از پادکست هفتگی خود (ارتفاعات جدید) با جیسون و تراویس کلس که توسط Wave Sports Entertainment ارائه

تراویس کلس در حال به اشتراک گذاشتن جزئیات سرگرم کننده در مورد اولین قرار خود در دید عمومی با تیلور سویفت پس از بازی کانزاس سیتی چیفز در روز یکشنبه است.

ستاره 33 ساله NFL در قسمت جدیدی از پادکست هفتگی خود (ارتفاعات جدید) با جیسون و تراویس کلس که توسط Wave Sports Entertainment ارائه شد، گفت: “من از زندگی لذت می برم و مطمئناً از این آخر هفته با سوئیفت لذت بردم.”

تراویس در حالی که با برادر و مجری همکارش، صحبت می کرد، در مورد احساسش از حضور سوئیت در طول بازی هیجان انگیز، گفت : فقط فکر می‌ کردم خیلی خوب است که همه چیز های عالی برای گفتن در مورد او داشتند دوستان و خانواده. او شگفت‌ انگیز به نظر می‌ رسید و همه درباره او صحبت می‌ کردند. البته  این روز برای هواداران چیفز عالی بود و به پیروزی 41-10 آنها مقابل شیکاگو بیرز اشاره کرد.

تیلور و کلس با هم استادیوم را ترک کردند و به رستورانی در کانزاس سیتی که کلس برای یک مهمانی بعد از بازی با هم تیمی‌ هایش و شرکایشان اجاره کرده بود، رفتند.

در طول این اپیزود، تراویس همچنین به اشتراک گذاشت که در حال تطبیق با توجه تازه ای است که به خود جلب می کند، از جمله پاپاراتزی های بیرون از خانه اش. “من در ترن هوایی هستم، مرد. ترن هوایی زندگی.”

با این حال، او گفت می دانم که این همه توجه را به خودم جلب کردم. درست است، من همان کسی هستم تمام کار دستبند دوستی را انجام دادم و به همه گفتم که چقدر ناراحت شدم که نتوانستم تیلور را ملاقات کنم.

از نظر اینکه آیا سوئیفت می تواند انتظار داشته باشد که در آینده از تراویس بیشتر در مورد این خواننده و شایعه شده عاشقانه بازیکن NFL بشنود یا نه، او به اشتراک گذاشت که “این زندگی شخصی من است و می خواهم به زندگی هر دوی ما احترام بگذارم.”

برچسب ها :

ناموجود