تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 9225

تراویس کلس تیلور سوئیفت را به بردن سوپر بول ترجیح می دهد

تراویس کلس تیلور سوئیفت را به بردن سوپر بول ترجیح می دهد

از زمانی که تیلور سوئیفت در استادیوم اروهد مقابل شیکاگو بیرز، تراویس کلس را تشویق کرد، تراویس به مدت دو هفته بدون وقفه در سر فصل اخبار بوده است و او اکنون اعتراف کرد که احساس “بیشتر در اوج دنیا” نسبت به بعد از پیروزی دو سوپر بول دارد. کلس، روز جمعه پس از تمرین

از زمانی که تیلور سوئیفت در استادیوم اروهد مقابل شیکاگو بیرز، تراویس کلس را تشویق کرد، تراویس به مدت دو هفته بدون وقفه در سر فصل اخبار بوده است و او اکنون اعتراف کرد که احساس “بیشتر در اوج دنیا” نسبت به بعد از پیروزی دو سوپر بول دارد.

کلس، روز جمعه پس از تمرین با مطبوعات صحبت کرد و اعتراف کرد که هنوز در حال یادگیری نحوه برخورد با اینکه پاپاراتزی ها همیشه از او عکس می گیرند، کنار بیاید.

کلس اذعان می‌ کند: «همانطور که همه توجه‌ ها جلب می‌ شود، احساس می‌ کنید، می‌ دانید من بعد از سوپر بول در صدر جهان بودم و در حال حاضر حتی بیشتر در صدر جهان در حال حاضر.» “شما افراد زیادی دارید که به تیلور اهمیت می دهند، به دلایل خوبی.

“باید به زندگی کردن و یادگیری ادامه داد و از لحظات لذت برد.

تراویس کلس اجازه نمی دهد تیلور سوئیفت حواس او را پرت کند. کلس همچنین مطمئن شد که به طرفدارانش بگوید که اجازه نخواهد داد تمام توجهات حاصل از قرار ملاقات با سوئیفت او را از بازی فوتبال منحرف کند.

کلس گفت: “من همیشه در تقسیم بندی و تمرکز بر روی بازی بسیار خوب بوده ام. می دانم که این برد را برای خودم آورده ام و به اندازه کافی خوش شانس هستم که با آن سرگرم شوم. تنها چیزی که واقعاً مهم است این است که همه حالشان خوب باشد.”

برچسب ها :

ناموجود