تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 9255

به لطف تیلور سوئیفت تراویس کلس نفر سوم جستجوی افراد مشهور شد

به لطف تیلور سوئیفت تراویس کلس نفر سوم جستجوی افراد مشهور شد

پس از اینکه مشخص شد تراویس کلس، بازیکن کانزاس سیتی چیفز و تیلور سوئیفت، خواننده، در مراحل اولیه رابطه هستند، در هفته‌ های اخیر، دو دنیای بسیار پر طرفدار و قدرتمند با هم برخورد کردند. کلس یکی از برجسته‌ ترین بازیکنان NFL است که فصل گذشته قهرمان سوپر بول شد، و در لیگی که میلیون‌

پس از اینکه مشخص شد تراویس کلس، بازیکن کانزاس سیتی چیفز و تیلور سوئیفت، خواننده، در مراحل اولیه رابطه هستند، در هفته‌ های اخیر، دو دنیای بسیار پر طرفدار و قدرتمند با هم برخورد کردند.

کلس یکی از برجسته‌ ترین بازیکنان NFL است که فصل گذشته قهرمان سوپر بول شد، و در لیگی که میلیون‌ ها نفر در ایالات متحده آمریکا و سراسر جهان دنبال می‌ کنند بازی کرد.

در همین حال، سوئیفت یکی از مشهورترین خوانندگان پاپ نسل خود است و در یک تور جهانی بزرگ حضور داشته است که میلیون ها طرفدار را به خود اختصاص داده است.

طبیعتاً نشانه‌ هایی که نشان می‌ دهد این دو در حال برقراری یک رابطه جدی هستند، منجر به علاقه زیادی به هر دو به عنوان فردی مشهور شده است.

با توجه به اینکه سوئیفت از بین این دو ستاره جهانی‌ تر است، این کلس است که نمایه عمومی او را در داخل و خارج از ایالات متحده به طور چشمگیری افزایش داده است.

جستجو برای تراویس کلس افزایش می یابد

به لطف این ارتباط با ستاره فعلی مانند تیلور سوئیفت، تراویس کلس اکنون سومین فرد جستجو شده در ایالات متحده از 25 سپتامبر است. واضح است که طرفداران سوئیفت می خواهند بدانند ستاره مورد علاقه آنها با چه چیزی درگیر است.

چه کسانی از تراویس کلس جستجوی بالاتری دارن؟

از نظر دو نفری که بیشتر از کلس جستجو شده اند، یکی از آنها ممکن است کاملاً واضح باشد. سوئیفت حتی یک موضوع جستجوی محبوب‌ تر از کلس باقی می‌ ماند، در حالی که بیانسه همیشه توجه را به خود جلب می‌ کند و همچنین از کلس پیشی گرفته است.

این رابطه ای است که مطبوعات و طرفداران هر دو ستاره به شدت آن را تماشا می کنند.

برچسب ها :

ناموجود