تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
کد خبر : 9172

تراویس کلس بدون تیلور سوئیفت تولدش را جشن گرفت

تراویس کلس بدون تیلور سوئیفت تولدش را جشن گرفت

رابطه جدید تیلور سوئیفت و تراویس کلس از ماه سپتامبر مورد بحث دنیای سلبریتی ها بوده است. با این حال، علی‌ رغم اینکه همه چیز در هفته‌ های اخیر خوب پیش می رفت، مشخص شد که این زوج تولد اخیر تراویس کلس را با هم جشن نگرفتند. کانزاس سیتی چیفز روز تولد او را با

رابطه جدید تیلور سوئیفت و تراویس کلس از ماه سپتامبر مورد بحث دنیای سلبریتی ها بوده است. با این حال، علی‌ رغم اینکه همه چیز در هفته‌ های اخیر خوب پیش می رفت، مشخص شد که این زوج تولد اخیر تراویس کلس را با هم جشن نگرفتند.

کانزاس سیتی چیفز روز تولد او را با دوستانش جشن گرفت و به نظر می‌ رسید که دوست دختر جدیدش را کنار گذاشته است، اگر چه شرایط دقیق کمی نا مشخص است.

در تصاویری که نیویورک پست به دست آورده است، کلس در روز پنجشنبه، همزمان با تولد 34 سالگی اش، در حال اجتماع با دوستانش در پارکینگی خارج از استادیوم اروهد دیده شد.

تصاویر اولیه گروه را نشان می‌ داد که آن ها یک ساعت را با هم در داخل شاسی‌ بلند مشکی خود کلس سپری کردند، قبل از اینکه گروه در اتومبیل‌ های مختلف خود از هم جدا شوند.

سوئیفت برای آخرین بازی کلس در نیویورک بود

در حالی که کانزاس سیتی چیفز در عصر یکشنبه برای پیروزی بر تیم احیا شده نیویورک جتس تلاش می کرد، تیلور سویفت برای تماشای دوست پسر جدیدش در استادیوم MetLife حضور داشت.

در حالی که او روز چهارشنبه نیویورک را ترک کرد، صفحه شش گزارش داد که او سپس به نیوجرسی بازگشت، به جای اینکه به کانزاس سیتی سفر کند تا در تولد 34 سالگی کلسه با او باشد.

برنامه کلس اجازه برگزاری یک جشن بزرگ را نمی داد، از این رو او را در روز پنجشنبه با پسران هم تیمی اش دیدند.

عقل سلیم نشان می‌ دهد که برگزاری جشن بزرگ امکان‌ پذیر نیست و کلس به جای سازماندهی یک رویداد بزرگ که قطعاً سوئیفت به آن دعوت شده بود، تصمیم گرفت مدتی را با دوستان محلی خود بگذراند.

چه زمانی سوئیفت و کلس هم را خواهند دید؟

بازی بعدی در عصر یکشنبه هنگام سفر به مینه سوتا برای مقابله با وایکینگ ها و دفاع غالب از آنها هستند. مشخص نیست که آیا تیلور سویفت در این بازی حضور خواهد داشت یا خیر، اگر چه این زمان منطقی بعدی برای این زوج است که با هم در ملاء عام دیده شوند.

برچسب ها :

ناموجود