تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 11816

تراویس کلس از عاشقانه جدید سلنا گومز حمایت می کند

تراویس کلس از عاشقانه جدید سلنا گومز حمایت می کند

تراویس کلس پس از بیان رابطه عاشقانه جدید بهترین دوستش سلنا گومز، تمام نت های مناسب را در رابطه شکوفا خود با تیلور سوئیفت به دست می آورد. بخش عمده ای از نامزد بودن با سوئیفت، کنار آمدن با حلقه درونی او است، و به نظر می رسد که کلس در این زمینه نمی تواند

تراویس کلس پس از بیان رابطه عاشقانه جدید بهترین دوستش سلنا گومز، تمام نت های مناسب را در رابطه شکوفا خود با تیلور سوئیفت به دست می آورد. بخش عمده ای از نامزد بودن با سوئیفت، کنار آمدن با حلقه درونی او است، و به نظر می رسد که کلس در این زمینه نمی تواند کار اشتباهی بکند.

ستاره 34 ساله کانزاس سیتی چیفز، قبلاً با برنامه ریزی یک جشن صمیمی برای تولدش در 13 دسامبر، او را تحت تأثیر قرار داده است و آخرین حرکت او تنها به احتمال زیاد باعث می شود که توجه تیلور بیشتر شود.

گومز اخیراً اعلام کرده است که به طور رسمی با بنی بلانکو، عاشقانه اش را آغاز کرده است این زوج جدید به اندازه سوئیفت و کلس در عرصه عمومی محبوب هستند.

این زوج در ماه ژانویه در یک بازی بسکتبال لس آنجلس لیکرز شرکت کردند و ترسی نداشتند که در نمایش های عمومی محبت جمع کنند تا رابطه شکوفا شده خود را در بر گیرند.

کلس تایید خود را با انتشار تصاویر گومز و بلانکو در صفحه اینستاگرام GQ Sports در روز پنجشنبه نشان داد. گومز و بلانکو در حالی که در کنار زمین نشسته بودند در حالی که لیکرز روز چهارشنبه به مصاف میامی هیت می رفتند، در کنار هم دیده می شدند.

گومز 31 ساله و بلانکو 35 ساله از فوکوس دوربین ها بر روی آنها نگران نشدند زیرا طبق گزارش ها در طول بازی دست در دست هم گرفته بودند، علاوه بر این که بلانکو در یک نقطه دست او را بوسید.

هنوز مشخص نیست که آیا کلس با بهترین دوست سوئیفت شخصا ملاقات کرده است یا نه، زیرا او مجبور شد جشن تولد پر زرق و برق او را در شهر نیویورک به دلیل تعهدش به بازی با چیفز از دست بدهد.

برچسب ها :

ناموجود