تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۲۳
کد خبر : 5138

آیا تام کروز و هیلی آتول با هم رابطه عاشقانه دارند؟

آیا تام کروز و هیلی آتول با هم رابطه عاشقانه دارند؟

تام کروز و هیلی آتول در حالی که به تبلیغ ماموریت غیرممکن 7 در 26 ژوئن در دبی ادامه می دادند، دوباره با هم متحد شدند. این دو در روی فرش قرمز با هم ملاقات دوستانه ای داشتند و تام خم شد تا هیلی آتول را ببوسد. ستاره روی گونه هیلی در حالی که به

تام کروز و هیلی آتول در حالی که به تبلیغ ماموریت غیرممکن 7 در 26 ژوئن در دبی ادامه می دادند، دوباره با هم متحد شدند. این دو در روی فرش قرمز با هم ملاقات دوستانه ای داشتند و تام خم شد تا هیلی آتول را ببوسد. ستاره روی گونه هیلی در حالی که به آغوش تام خم می‌شد لبخند می‌زد، و همین امر باعث حواشی در رسانه ها شد که آیا این دو ستاره هالیوودی باهم رابطه ای عاشقانه دارند؟ چون قبلا هر دو این مورد را تکذیب کرده بودند.

هیلی در اولین نمایش کاملاً خیره‌کننده به نظر می‌رسید، با لباسی از ساتن سبز با یقه بلند. موهایش را با آرایش برنزی و براق روی صورتش به حالت مویی براق و کم پشت جمع کرده بود. تام در کت و شلوار مشکی‌اش با موهای بلندتر به نمایش درآمده بود. این دو همچنین در هنگام تبلیغ فیلم آینده که قرار است در 10 ژوئیه اکران شود، با برخی دیگر از همبازی های خود عکس گرفتند. در همین حال، بازیگران در حال آماده شدن برای قسمت هشتم ماموریت غیرممکن 7 هستند که قرار است در 28 ژوئن 2024 اکران شود. ماموریت غیرممکن قسمت دوم دنباله مستقیم فیلم امسال است.

هیلی اولین بازی خود را در فیلم ماموریت غیرممکن در قسمت اول خواهد داشت. زمانی که او و تام در سال 2020 مشغول فیلمبرداری فیلم بودند، شایعه شده بود که آنها با هم ارتباط دارند، اما آنها هرگز این رابطه را تایید نکردند. در ژوئن 2022، خبر جدایی آنها گزارش شد و هیلی شروع به قرار داشتن روابط عاطفی با ند ولفگانگ کلی کرد. او در آوریل 2023 با این بازیگر نامزد کرد.

ند این خبر را در یک پست اینستاگرامی در 20 آوریل تایید کرد. «ساعت 10 صبح به ونیز رسیدم. حوالی ظهر من و عشق زندگیم در آشپزخانه این آپارتمان عجیب پر از اردک چینی نامزد کردیم . یک شروع عالی برای بقیه زندگی مشترکمان. من هرگز علاقه ای به ازدواج نداشتم… تا اینکه با این زن خارق العاده آشنا شدم.

برچسب ها :

ناموجود