تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
کد خبر : 12793

تام کروز و السینا خیرووا در عاشقانه خودشان جدی می شوند

تام کروز و السینا خیرووا در عاشقانه خودشان جدی می شوند

به نظر می رسد تام کروز در حال جدی شدن در رابطه اش با السینا خیرووا است. این ستاره هالیوود و السینا به روابط عاشقانه خود ادامه می دهند و علیرغم دور ماندن از کانون توجه، این زوج به تیتر اخبار تبدیل شده اند. یک منبع نزدیک به این زوج به صفحه ششم گفت که

به نظر می رسد تام کروز در حال جدی شدن در رابطه اش با السینا خیرووا است. این ستاره هالیوود و السینا به روابط عاشقانه خود ادامه می دهند و علیرغم دور ماندن از کانون توجه، این زوج به تیتر اخبار تبدیل شده اند.

یک منبع نزدیک به این زوج به صفحه ششم گفت که این بازیگر اکنون با بچه های السینا ملاقات کرده است و رابطه آنها را به سطح جدیدی رسانده است. طبق گزارش این نشریه، السینا از ازدواج قبلی خود، یک پسر و یک دختر دارد.

این زوج سابق در سال 2021 از هم جدا شدند و یک طلاق بحث برانگیز داشتند، جزئیاتی در مورد توافق عمومی منتشر شد و توسط نشریات بین المللی گزارش شد، زیرا این زوج مجبور بودند با مقدار زیادی پول و چندین ملک، «از جمله یک عمارت در ساری، انگلستان، پنج نفره اختلاف داشته باشند. آپارتمان های لندن، بنتلی و فراری، جواهرات کارتیه و آثار هنری پیر آگوست رنوار و مارک شاگال.

پیش از این گزارش شده بود که تام کروز زمانی که در لندن زندگی می کرد با السینا آشنا شد. تام از لس آنجلس نقل مکان کرد و به خاطر میزبانی مهمانی های چای مجلل در پنت هاوس هاید پارک خود در لندن شناخته شده است، منبع متفاوتی به نشریه صفحه ششم گفت که آنها زمانی هم را ملاقات کردند که یکی از دوستان السینا او را به یکی از مهمانی ها آورد.

دیلی میل در ماه دسامبر پس از مشاهده این زوج در حال رقصیدن در میدان گروسونور گزارش داد: “آنها در چند هفته گذشته بسیار به هم نزدیک شده اند، اما بسیار مراقب هستند که با هم عکس نگیرند زیرا می خواهند حریم خصوصی خود را حفظ کنند.”

برچسب ها :

ناموجود