تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر : 11488

تام کروز درباره عاشقانه جدیدش با السینا خیرووا خوشحال است

تام کروز درباره عاشقانه جدیدش با السینا خیرووا خوشحال است

یک منبع هفتگی US در 20 دسامبر تایید کرد تام کروز 61 ساله با السینا خایرووا، مدل 36 ساله روسی در رابطه است. این منبع فاش کرد که این زوج که در ماه دسامبر با هم در انظار عمومی ظاهر شدند از طریق دوستان مشترک در لندن مدتی است بی سر و صدا با هم

یک منبع هفتگی US در 20 دسامبر تایید کرد تام کروز 61 ساله با السینا خایرووا، مدل 36 ساله روسی در رابطه است. این منبع فاش کرد که این زوج که در ماه دسامبر با هم در انظار عمومی ظاهر شدند از طریق دوستان مشترک در لندن مدتی است بی سر و صدا با هم قرار می گذارند.

این منبع در مورد تام: ستاره ماوریک و نامزد جدیدش گفت: “آنها بسیار خوشحال هستند.” و تام بسیار مطمئن است که در دراز مدت نتیجه خواهد داد.» این خودی اضافه کرد: «تام به سال 2024 می رود که کاملاً پرانرژی، هیجان زده است و احساس سلامتی و شادی بیشتری نسبت به سال های گذشته دارد. این یک زمان بسیار ویژه برای او است.»

علاوه بر این، این منبع گفت که السینا که قبلاً به مدت یک دهه با دیمیتری تسوتکوف، سرمایه دار روسی ازدواج کرده بود «بسیار از تام و کارش حمایت می کند». این خودی خاطر نشان کرد که السینا می‌ داند که تام به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌ های سینمای هالیوود «تقاضا ها و تعهدات زیادی دارد.»

تام و السینا برای اولین بار در 9 دسامبر در یک مهمانی در میدان گروسونور لندن با هم دیده شدند. یک هفته بعد، طبق گزارش ها، تام یک طبقه کامل از یک رستوران در پایتخت بریتانیا را اجاره کرد تا با السینا یک شب قرار ملاقات بگذارد.

منبع به US Weekly گفت: “آنها در کلوپ اعضای خصوصی مورد علاقه تام وقت گذاشته اند و به طور منظم از چای بعد از ظهر و شام لذیذ در لندن لذت می برند.” «تام در لندن در میان تیپ‌ های نخبه به یک چهره محبوب تبدیل شده است. چیزی که به عنوان یک دوستی اولیه شروع شد، به سرعت به چیزی خاص تبدیل شد.»

تام و السینا هر دو بچه دارند که احتمالاً موردی است که آنها با هم پیوند مشترک دارند. در واقع، منبع فاش کرد که فرزندان بزرگ تام، ایزابلا 30 ساله و کانر 28 ساله، که او با نیکول کیدمن همسر سابق شریک هستند، “فکر می کنند السینا عالی است و بسیار خوشحال هستند که می بینند پدرشان دوباره عشق به زندگی اش دارد.”

قبل از قرار ملاقات با السینا، شایعه شده بود که تام با هیلی آتول، بازیگر 41 ساله فیلم ماموریت غیرممکن 7 رابطه داشته است. با این حال، هیلی در مصاحبه ای با ایندیپندنت در ماه ژوئیه این رکورد را ثابت کرد و تأیید کرد که با تام قرار نمی گیرد. او گفت که به این بازیگر مشهور به‌ عنوان یک «دایی» نگاه می‌ کند و فکر می‌ کند که شایعات مربوط به قرار ملاقات آنها «کثیف» است. هیلی اکنون با تهیه کننده موسیقی ند ولفگانگ کلی نامزد کرده است.

برچسب ها :

ناموجود