تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
کد خبر : 9259

تام هالند در عکس‌ های کمیاب زندیا را می‌ بوسد

تام هالند در عکس‌ های کمیاب زندیا را می‌ بوسد

تام هالند و زندیا یکشنبه به پیاده روی می روند! تام هالند و زندایا در 8 اکتبر در جریان پیاده روی در لندن بیشتر از همیشه عاشق به نظر می رسیدند. زندیا 27 ساله بازویش را دور شانه تام حلقه کرده بود و دستانشان در عکس هایی که در دیلی میل دیده می شد به

تام هالند و زندیا یکشنبه به پیاده روی می روند! تام هالند و زندایا در 8 اکتبر در جریان پیاده روی در لندن بیشتر از همیشه عاشق به نظر می رسیدند. زندیا 27 ساله بازویش را دور شانه تام حلقه کرده بود و دستانشان در عکس هایی که در دیلی میل دیده می شد به طرز شیرینی در هم قفل شده بود.

در یک نقطه در طول قدم زدن آنها، تام، 27 ساله، دست زندایا را که با دست او قفل شده بود، بوسید. تام و زندایا معمولاً وقتی در انظار عمومی هستند رفتار عاشقانه زیادی نشان نمی‌ دهند، اما وقتی این کار را می‌ کنند، قلب طرفداران را هیجان زده می‌ کنند.

تام و زندیا در آخرین سفر خود به دنبال حال و هوای غیر رسمی نهایی بودند. زندیا یک ژاکت خاکستری کوتاه و یک شلوار مشکی پوشیده بود. تام با ژاکت مشکی و شلوار آبی تیره بیرون آمده بود.

این زوج اخیراً به یک پناهگاه حیوانات در بریتانیا در باترسی سفر کردند. ستاره مرد عنکبوتی عکسی شیرین از زندیا در حالی که یک توله سگ گرانبها را در آغوش گرفته است منتشر کرد.

 

تام و زندیا از سال 2021 پس از اولین ملاقاتشان در فیلم بازگشت مرد عنکبوتی به خانه با هم بودند. زندیا اخیراً پس از انتشار عکسی که شامل انگشتری در انگشت او بود، مجبور شد به شایعات نامزدی رسیدگی کند.

زندیا در استوری اینستاگرام خود خندید: «بچه ها، من نمی توانم چیزی پست کنم. “من آن را برای کلاهم پست کردم… !”

در ابتدا، این زوج قدرتمند هالیوود در مورد رابطه عاشقانه خود بسیار خصوصی بودند. در طول یک سال گذشته، تام و زندیا رابطه خود را با جهان کمی بیشتر باز کردند. در طول تابستان، آنها در کنسرت های بیانسه در لهستان و لس آنجلس دیده شدند. آنها همچنین به زادگاه زندیا در اوکلند، کالیفرنیا سفر کردند و در یک رویداد مدرسه محلی شرکت کردند.

برچسب ها :

ناموجود