تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۶
کد خبر : 7924

تام هالند تولد زندیا را با یک ادای احترام شیرین جشن می گیرد

تام هالند تولد زندیا را با یک ادای احترام شیرین جشن می گیرد

تام هالند عشق و قدردانی خود را برای دوست دخترش به اشتراک می گذارد! ستاره هالیوود تصمیم گرفت ادای احترام شیرینی را برای زندیا به اشتراک بگذارد، شبیه به پست تولد او در ژوئن در مورد او. این زوج مشهور ثابت کردند که دوست دارند با هم به ماجراجویی بروند، زیرا تمام تاریخ های غواصی

تام هالند عشق و قدردانی خود را برای دوست دخترش به اشتراک می گذارد! ستاره هالیوود تصمیم گرفت ادای احترام شیرینی را برای زندیا به اشتراک بگذارد، شبیه به پست تولد او در ژوئن در مورد او. این زوج مشهور ثابت کردند که دوست دارند با هم به ماجراجویی بروند، زیرا تمام تاریخ های غواصی خود را مستند می کنند.

این بازیگر با اضافه کردن یک ایموجی با چشمان قلبی و به اشتراک گذاشتن عکسی از این بازیگر که تمام تجهیزات لازم را برای شیرجه زدن به اقیانوس پوشیده است، نوشت: «من و روز تولد دختر ». زندیا را می توان دید که با انگشت شست نشان می دهد که برای اکتشاف آماده است.

این زوج به خصوصی بودن رابطه خود معروف هستند و به ندرت عکس و ویدیویی از قرارهای عاشقانه خود به اشتراک می گذارند. در طی مصاحبه اخیر با مجله Elle، زندیا توضیح داد که دلیل حفظ رابطه آنها به دور از چشم عموم این است که آنها می خواهند انتخاب کنند چه چیزی را به اشتراک بگذارند، نه اینکه جزئیات زندگی خود را در کانون توجه قرار دهند.

او به این نشریه گفت: “من قبول دارم که بخش هایی از زندگی من عمومی خواهد شد.” «نمی‌ توانم معمولی نباشم و زندگی‌ ام را بگذرانم و عاشق کسی باشم که دوستش دارم. اما همچنین، من بر آنچه برای اشتراک گذاری انتخاب می کنم کنترل دارم.

این در مورد محافظت از صلح و اجازه دادن به همه چیز مال شما است، اما از وجود هراسی هم نداشته باشید. نمی توانی پنهان کنی این هم سرگرم کننده نیست. اکنون بیشتر از همیشه در حال پیمایش آن هستم.»

او همچنین توضیح داد که اکنون پس از موفقیت در آخرین پروژه‌ هایش، در حال کمی استراحت است. او گفت: «بعد از آخرین مرد عنکبوتی و آخرین فصل سرخوشی، یک تغییر درونی رخ داده.

برچسب ها :

ناموجود