تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 12196

تام هالند از درخشش زندیا در شوی شیاپارلی حمایت می کند

تام هالند از درخشش زندیا در شوی شیاپارلی حمایت می کند

تام هالند از طرفداران ظاهر جدید زندیا است! پس از اینکه زندیا در هنگام حضور در نمایش شیاپارلی بهار / تابستان 2024 در Place Vendôme در هفته مد پاریس در روز دوشنبه، ظاهری شیک و جدید را ارائه کرد، هالند،عکسی او را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او سه ایموجی چشم قلب هم

تام هالند از طرفداران ظاهر جدید زندیا است! پس از اینکه زندیا در هنگام حضور در نمایش شیاپارلی بهار / تابستان 2024 در Place Vendôme در هفته مد پاریس در روز دوشنبه، ظاهری شیک و جدید را ارائه کرد، هالند،عکسی او را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او سه ایموجی چشم قلب هم به آن اضافه کرد.

در این مراسم، زندیا مدل موی جسورانه را با یک مجموعه تمام مشکی که شامل یک تاپ یقه بلند و یک دامن ساتن روکش بلند بود، ست کرد.

طی گفتگو با بنیاد SAG-AFTRA در یوتیوب در ماه دسامبر،هالند به مجری گفت: «زندایا احتمالاً صادق‌ ترین فرد با من است، که من آن را دوست دارم، زیرا شما به آن نیاز دارید.

این دو مرغ عشق برای اولین بار در سال 2017 در Spider-Man: فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه با هم بازی کردند. زندیا در مصاحبه ای برای شماره سپتامبر Elle خاطرنشان کرد که در حال یادگیری نحوه هدایت رابطه خود در چشمان عمومی است.

زندیا می‌ گوید: “قبول دارم که بخش‌ هایی از زندگی من عمومی خواهد شد. من نمی‌ توانم عاشق کسی نباشم که دوستش دارم. اما همچنین، بر آنچه که برای به اشتراک گذاشتن انتخاب می‌ کنم کنترل دارم.”

به گفته هالند، او و زندایا اغلب مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه را دوباره تماشا می‌کنند تا جوانی خود را «دوباره» ببینند.

برچسب ها :

ناموجود