تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر : 12693

تابستان دختر داغ به لطف شکیرا امسال زود از راه می رسد

تابستان دختر داغ به لطف شکیرا امسال زود از راه می رسد

تابستان دختر داغ به لطف شکیرا امسال زود از راه می رسد. روز پنجشنبه، شکیرا، از انتشار دوازدهمین آلبوم استودیویی خود، (زنان دیگر گریه نمی کنند)، در 22 مارس خبر داد. این اولین آلبوم او پس از هفت سال است. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این آلبوم گواهی است بر “استقامت و قدرت شکیرا و قدرت

تابستان دختر داغ به لطف شکیرا امسال زود از راه می رسد. روز پنجشنبه، شکیرا، از انتشار دوازدهمین آلبوم استودیویی خود، (زنان دیگر گریه نمی کنند)، در 22 مارس خبر داد. این اولین آلبوم او پس از هفت سال است.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این آلبوم گواهی است بر “استقامت و قدرت شکیرا و قدرت موسیقی برای تبدیل حتی سخت ترین تجربیات به لحظات ارزشمند.”

در این بیانیه مطبوعاتی شکیرا  گفت: “ساخت این مجموعه کار یک فرآیند کیمیاگری بوده است. در حین نوشتن هر آهنگ، خودم را بازسازی می کردم. هنگام خواندن آنها، اشک هایم به الماس تبدیل شد و آسیب پذیری من به قدرت تبدیل شد.”

این آلبوم 16 آهنگی شامل هشت آهنگ هرگز شنیده نشده، یک ریمیکس و هفت تک آهنگ منتشر شده قبلی شکیرا است.

در ماه سپتامبر، شکیرا با جایزه پیشتاز ویدیویی در جوایز موسیقی ویدئوی MTV، که دستاورد یک عمر این هنرمند را به رسمیت می‌ شناسد، مفتخر شد.

شکیرا  پس از جدایی از شریک قدیمی اش جرارد پیکه در ژوئن 2022 به موسیقی بازگشت.

شکیرا هنگام پذیرفتن جایزه زن سال بیلبورد در جشن افتتاحیه زنان لاتین در موسیقی در ماه مه به تغییرات زندگی خود اشاره کرد. او هنگام گرفتن جایزه گفت: «این سال یک سال تغییرات لرزه‌ ای در زندگی من بود که در آن بیشتر از همیشه و به شخصه احساس کردم که یک زن چیست.

برچسب ها :

ناموجود