تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 9787

BTS رقص رمانتیک خود را با دو ریمیکس به روز می کند

BTS رقص رمانتیک خود را با دو ریمیکس به روز می کند

روز دوشنبه، بت کی پاپ، کیم تهیونگ از بی تی اس دو ریمیکس از “رقص آهسته”، قطعه اصلی اولین آلبوم انفرادی خود Layo(v)er را منتشر کرد. این خواننده همچنین موزیک ویدیو یکی از نسخه های جدید موفقیت خود را به اشتراک گذاشت. یکی از ریمیکس های آهنگ عاشقانه الهام گرفته از دهه 70 توسط FRNK،

روز دوشنبه، بت کی پاپ، کیم تهیونگ از بی تی اس دو ریمیکس از “رقص آهسته”، قطعه اصلی اولین آلبوم انفرادی خود Layo(v)er را منتشر کرد. این خواننده همچنین موزیک ویدیو یکی از نسخه های جدید موفقیت خود را به اشتراک گذاشت.

یکی از ریمیکس های آهنگ عاشقانه الهام گرفته از دهه 70 توسط FRNK، تهیه کننده و عضو گروه دو هیپ هاپ کره ای XXX انجام شد. هنرمند ضبط آهنگ را با افزایش سرعت و کاهش صدای V به روز می کند و آن را به یک آهنگ رقص آماده برای کلوپ تبدیل می کند که با ریتم های Afrobeat طنین انداز می شود.

بازسازی FRNK به همراه موزیک ویدیوی آن رسید که شامل تصاویری از پشت صحنه ستاره BTS در مجموعه ویدیوی رسمی “رقص آهسته” است. در تصاویر منتشر شده خواننده را در حال تمرین رقص و استراحت در بین عکس ها نشان می دهد.

در همین حال، ریمیکس دیگر توسط ستاره سول، کوتیوس کلی اجرا شده است و ویژگی های رمانتیک آهنگ را ارتقا می دهد.

رقص آهسته در اولین آلبوم انفرادی Layo(v)er عضو BTS ظاهر می شود، که در همان روزی که آهنگ به عنوان یک تک آهنگ در 8 سپتامبر منتشر شد در Big Hit Music منتشر شد. این آهنگ “تراک فوکوس” نامیده شده است. این مجموعه شش آهنگ که شامل نسخه پیانو آن نیز می شود، تک آهنگ های Rainy Day و Love Me Again و آهنگ های آبی و برای ما هستند.

“رقص آهسته” در اولین نمایش خود به رتبه 51 در بیلبورد رسید.

هنگامی که V’s Layo(v)er، اجرا کننده بیانیه ای را در مورد پروژه خود به اشتراک گذاشت: «از آنجایی که من آخرین کسی هستم که آلبوم انفرادی را در بین اعضای BTS منتشر می‌ کنم، به همه نشان می‌ دهم که در یک لایه روی چه چیزی کار کرده‌ ام.

ستاره ادامه داد: “Layover آلبومی است که ماهیت کیم تهیونگ را به عنوان یک شخص نشان می دهد. تازه، غافلگیر کننده و آرامش بخش است.»

بیگ هیت موزیک، شرکت مادر HYBE، اضافه کرد: «اعضا این زمان را برای دستیابی به رشد شخصی از طریق فعالیت‌ های مختلف جدید اختصاص می‌ دهند، و ما انتظار داریم که پایه‌ های بلندمدت گروه به‌ عنوان یک تیم را بیشتر تقویت کند.»

برچسب ها :

ناموجود