تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 12898

بیلی آیلیش چهره ملیسا مک کارتی را امضا می کند + عکس

بیلی آیلیش چهره ملیسا مک کارتی را امضا می کند + عکس

ملیسا مک کارتی به لطف بیلی آیلیش در صحنه جوایز انجمن بازیگران سینما در سال 2024 تحت تأثیر قرار گرفت و امضا شد. این دو هنرمند جایزه بازیگر زن برجسته در یک سریال کمدی را اهدا کردند که به ایو ادبیری از خرس رسید. مک کارتی پس از یاد آوری به آیلیش که قبلا «سه

ملیسا مک کارتی به لطف بیلی آیلیش در صحنه جوایز انجمن بازیگران سینما در سال 2024 تحت تأثیر قرار گرفت و امضا شد. این دو هنرمند جایزه بازیگر زن برجسته در یک سریال کمدی را اهدا کردند که به ایو ادبیری از خرس رسید.

مک کارتی پس از یاد آوری به آیلیش که قبلا «سه بار» با هم ملاقات کرده‌ اند. مک کارتی به آیلیش پیشنهاد داد “آیا صورت من را امضا می کنی؟”

سپس آیلیش شروع کرد به نوشتن نام او روی پیشانی مک کارتی، همراه با یک قلب کوچک. او همچنین از این فرصت استفاده کرد و بعد از اینکه ستاره شروع به پرسیدن درباره روند آهنگسازی او و برادرش فینیاس کرد، با دست خود دهان مک کارتی را بپوشاند.

آیلیش در مورد سکوت اجباری مک کارتی، قبل از اینکه با خودش از صحنه خنده‌ دار در حال رخ دادن بخندد، گفت: «فکر می‌ کنم این بهتر است.

مک کارتی قبلاً گفته بود که مادر آیلیش، مگی بیرد، معلم پیشرفت او بوده است. در برنامه Watch What Happens Live در سال 2022، این هنرپیشه ابراز خوشحالی کرد که برد “یک معلم عالی” است.

او آیلیش و برادرش فینیاس، را به عنوان «استعداد خلاق» ستایش کرد و سپس اعتراف کرد که یک دقیقه طول کشید تا بفهمد که خواننده «مرد بد» در رابطه با معلم پیشین خود چه کسی است.

برچسب ها :

ناموجود