تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
کد خبر : 8920

بیلی آیلیش هنوز با شهرت دست و پنجه نرم می‌ کند

بیلی آیلیش هنوز با شهرت دست و پنجه نرم می‌ کند

بیلی آیلیش در کنار آمدن با زندگی عمومی “آنقدرها خوب عمل نکرده”، اما “شروع به بهتر شدن کرده است.” این هنرمند 21 ساله برنده هفت جایزه گرمی، روی جلد شماره «بهترین زیبایی» آلور (پنجشنبه) می‌ درخشد و در داستان مجله درباره اینکه چگونه می‌ خواست همیشه از شهرت پنهان بماند، صحبت می‌ کرد. آیلیش در

بیلی آیلیش در کنار آمدن با زندگی عمومی “آنقدرها خوب عمل نکرده”، اما “شروع به بهتر شدن کرده است.” این هنرمند 21 ساله برنده هفت جایزه گرمی، روی جلد شماره «بهترین زیبایی» آلور (پنجشنبه) می‌ درخشد و در داستان مجله درباره اینکه چگونه می‌ خواست همیشه از شهرت پنهان بماند، صحبت می‌ کرد.

آیلیش در مورد قرار گرفتن در معرض شهرت گفت: “اما من می توانم این کار را انجام دهم. این موضوع در مورد غوطه ور شدن در صدمه است من نیازی به انجام این کار ندارم.” “من شروع به عملکرد بهتری کرده ام، اما صادقانه بگویم، عملکرد خوبی نداشته ام.”

او افزود: “مدتی است. من بیشتر روزها احساسات قریب‌ الوقوع دارم. وقتی بیش از حد به آن فکر می‌ کنم، اینکه چگونه دیگر نمی‌ توانم حریم خصوصی داشته باشم، کافی است که شما بخواهید انواع کارهای دیوانه‌ کننده را انجام دهید.” “اما شما باید آن را رها کنید.”

آیلیش که در سن 16 سالگی با انتشار اولین تک اهنگ خود به من لبخند نزن در کانون توجه قرار گرفت به سطح جهانی از موفقیت دست یافت، از پیروزی های متعدد در نمایش ها تا جوایز گرفته شده توسط دو آلبوم خود.

در ماه دسامبر، این هنرمند به بی‌ بی‌ سی فاش کرد که تبدیل شدن به «نظرات» آنلاین به موضوع بحث چقدر «عجیب» است. آیلیش در آن زمان گفت: «بزرگ شدن در چشمان عموم تجربه بسیار کبودی است، و رشد و تغییر آن واقعاً سخت است. “من واقعاً نمی دانستم چه کار کنم. فقط به نی ها چنگ می زدم.”

و همانطور که آیلیش به در پنجشنبه جذاب می گفت، او همان فردی نیست که در دوران نوجوانی بود. او گفت: “شما باید تغییر کنید.”

زمانی که 17 ساله بودم، آن را پیدا کردم. من شخصی را که هستم، برای همیشه پیدا کردم. اینجوری قراره انجامش بدم من همه راه ها را پیدا کردم،» او به اشتراک گذاشت. «اینها مرزهای من هستند. اینها چیزهایی هستند که من را خوشحال می کنند، و این دستور العمل من برای اینکه چگونه موسیقی بسازم و شاد باشم است. سپس کمی بزرگ شدم و ناگهان زندگی اینگونه شد که اینها کار نمی کنند. تو باید تغییر کنی تو دیگه اون آدم نیستی.”

آیلیش همچنین از طریق ترانه سرایی نیز به آموختن بیشتر درباره خود ادامه داده است.

برچسب ها :

ناموجود