تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۱
کد خبر : 6931

بیلی آیلیش همسر سابقش را دوست بسیار خوبی می داند

بیلی آیلیش همسر سابقش را دوست بسیار خوبی می داند

بیلی آیلیش و همسر سابقش جسی رادرفورد دوستان ثابتی هستند. در ماه مه، این زوج پس از کمتر از یک سال آشنایی، به صورت دوستانه از هم جدا شدند و دوستان خوبی باقی می‌ مانند و اکنون، آیلیش در حال توضیح بیشتر در مورد اینکه رابطه امروزشان چگونه است. در طی یک پرسش و پاسخ

بیلی آیلیش و همسر سابقش جسی رادرفورد دوستان ثابتی هستند. در ماه مه، این زوج پس از کمتر از یک سال آشنایی، به صورت دوستانه از هم جدا شدند و دوستان خوبی باقی می‌ مانند و اکنون، آیلیش در حال توضیح بیشتر در مورد اینکه رابطه امروزشان چگونه است.

در طی یک پرسش و پاسخ طرفداران در استوری اینستاگرام او در روز شنبه، “برای چه ساخته شده بودم؟” از خواننده 21 ساله پرسیده شد که آیا با کسی قرار ملاقات دارد یا خیر، که او پاسخ داد: “NO SIRRRRRR.”

آیلیش پس از پاسخ به چند سوال دیگر از طرفدارانش از جمله سوالاتی در مورد سگش، کوسه و آهنگ مورد علاقه فعلی اش به یکی از طرفدارانی که از او به طور خاص در مورد رادرفورد 31 ساله سوال کرده بود، پاسخ داد. او نوشت: “فقط دوستان بسیار خوب”

آیلیش و رادرفورد خواننده اصلی گروه The Neighborhood آخرین بار در آوریل در کواچلا با همدیگر دیده شدند، پس از اینکه در اکتبر 2022 شایعات عاشقانه‌ ای را به راه انداختند، زمانی که TMZ عکس‌ های آنها را برای صرف غذا در هالیوود غربی به اشتراک گذاشت.

این زوج در نهایت با یک لباس زوج هالووین به رسمیت شناخته شدند که به نظر می رسید به شوخی انتقادات مربوط به تفاوت سنی آنها را مورد توجه قرار می دهد. با لباس ایلیش به عنوان یک نوزاد و رادرفورد به عنوان یک مرد مسن. آن‌ ها سپس روی فرش قرمز گالا فیلم هنری LACMA 2022 در نوامبر رفتند تا اولین سفر عمومی بزرگ خود به عنوان زوج باشند، جایی که لباس‌ هایی با مضمون قبل از خواب پوشیدند.

این زوج در مراسم بعد از جشن اسکار Vanity Fair در ماه مارس با هم شرکت کردند و عید پاک را در آوریل با هم جشن گرفتند.

آیلیش که به تازگی مجرد شده است، در چند ماه گذشته چیزهای زیادی برای جشن گرفتن داشته است، از جمله یک تک آهنگ خاص خودش که دارای گواهی الماس است!

اوایل این ماه، این نوازنده به طرفدارانش فاش کرد که آهنگ فوق‌ العاده او در سال 2019، «Bad Guy» 10 میلیون دستگاه فروخته است و بالاترین اعتبار را از نظر فروش در انجمن صنعت ضبط آمریکا کسب کرده است. این گواهی تنها زمانی اعطا می شود که تک آهنگ ها یا آلبوم ها حداقل 10،000،000 واحد بفروشند.

برچسب ها :

ناموجود