تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 6995

بیلی آیلیش طرفداران را با عکس های جدید شگفت زده کرد

بیلی آیلیش طرفداران را با عکس های جدید شگفت زده کرد

بیلی آیلیش با مجموعه ای دیگر از عکس های هیجان انگیز در اینستاگرام بار دیگر طرفداران را شگفت زده کرد! در چهارمین عکس از عکس های منتشر شده در 14 آگوست، بیلی آیلیش لبخند بزرگی زد و به نظر می رسید که یک دندان روکش طلا دارد و همچنین یک جواهر الماس برجسته در بین

بیلی آیلیش با مجموعه ای دیگر از عکس های هیجان انگیز در اینستاگرام بار دیگر طرفداران را شگفت زده کرد! در چهارمین عکس از عکس های منتشر شده در 14 آگوست، بیلی آیلیش لبخند بزرگی زد و به نظر می رسید که یک دندان روکش طلا دارد و همچنین یک جواهر الماس برجسته در بین دندان های جلویی و بالایی او فرو رفته است.

او یک پیراهن گرافیکی مشکی با آستین های بلند و کلاه بیسبال نارنجی لبه پهن به تن داشت. او با گرفتن یک سلفی از بالا، ظاهری مشکی و قرمز پیراهن اسپرت با موهای همسان به خود گرفت. یک عکس دیگر طرفداران او را در حالی که انگشت وسط و زبانش دراز کرده بودند نشان می داد.

بیلی ممکن است اولین ملکه پاپ نباشد که از جواهرات دندانی پر زرق و برق استفاده می‌ کند. مدونا سال‌ ها طرفدار آن بوده است اما او مطمئناً نسل جدیدی از طرفداران را با آنها جلب کرده است. بسیاری از 110 میلیون طرفدار او در این پلتفرم برای شنیدن صدایی به سمت تاپیک نظرات سرازیر شدند.

استایل بیلی تصادفی نیست. در مصاحبه ای با گاردین در سال 2021، او توضیح داد که چه احساسی نسبت به افرادی دارد که برای همیشه “خوب” به نظر رسیدن زحمت می کشند. از زمان کودکی من و پدرم همیشه در مورد یک نوع خاص از افراد صحبت می‌ کردیم که آنقدر خود آگاه هستند که هرگز به شکل عجیبی حرکت نمی‌ کنند یا چهره‌ ای عجیب و غریب نشان نمی‌ دهند تا خوب به نظر برسند.

“من متوجه این موضوع شده ام و این مرا بسیار ناراحت می کند. اگر همیشه به روش خاصی می ایستید، به روشی خاص راه می روید، و همیشه موهایتان را درست می کنید… این یک ضرر است که همیشه سعی کنید همیشه خوب به نظر برسید. این چنین از دست دادن شادی و آزادی شما است.”

برچسب ها :

ناموجود