تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۸
کد خبر : 6446

بیلی آیلیش در کنسرت جدیدش از انرژی خورشیدی استفاده خواهد کرد

بیلی آیلیش در کنسرت جدیدش از انرژی خورشیدی استفاده خواهد کرد

وقتی بیلی آیلیش به محیط زیست آسیب نمی رساند، خوشحال تر از همیشه است. روز دوشنبه، برنده گرمی اعلام کرد که مجموعه تیتر خود در جشنواره موسیقی لولاپالوزا در شیکاگو در روز پنجشنبه از «سیستم‌های باتری بدون آلایندگی صفر» که توسط Overdrive Energy Solutions ارائه شده است، استفاده خواهد کرد. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، آیلیش،

وقتی بیلی آیلیش به محیط زیست آسیب نمی رساند، خوشحال تر از همیشه است. روز دوشنبه، برنده گرمی اعلام کرد که مجموعه تیتر خود در جشنواره موسیقی لولاپالوزا در شیکاگو در روز پنجشنبه از «سیستم‌های باتری بدون آلایندگی صفر» که توسط Overdrive Energy Solutions ارائه شده است، استفاده خواهد کرد.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، آیلیش، 21 ساله، با شرکت غیرانتفاعی محیطی REVERB برای آوردن انرژی خورشیدی به جشنواره موسیقی به عنوان بخشی از پروژه کربن زدایی موسیقی که او با این سازمان تأسیس کرده است، همکاری می کند.

یک “مزرعه خورشیدی” موقت در گرانت پارک، محل قدیمی لولاپالوزا نصب خواهد شد، جایی که باتری ها برای اجرای خواننده “Bad Guy” شارژ می شوند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «این حرکت متهورانه و انقلابی نمونه قدرتمندی از راه حل نوظهور انرژی پاک خواهد بود که می تواند به کاهش سریع انتشار کربن از موسیقی زنده کمک کند.

این هنرمند امیدوار است که اجرای او با انرژی خورشیدی “بیشتر توانایی فناوری انرژی پاک در ارائه انرژی به صحنه‌های بزرگ را ثابت کند و صنعت موسیقی را به سمت آینده‌ای سوق دهد که کمتر به ژنراتورهای دیزلی بسیار آلاینده وابسته است.”

آدام گاردنر، موسس و مدیر اجرایی REVERB در بیانیه ای مطبوعاتی نوشت: “ما امیدواریم و معتقدیم که این لحظه نقطه عطفی برای صنعت موسیقی باشد.” “راه حل های آب و هوایی واقعی در اینجا، در حال حاضر وجود دارد.”

گاردنر، رهبر گروه گستر، ادامه داد: «با نمایش این فناوری با یکی از بزرگترین هنرمندان جهان، در یکی از معتبرترین صحنه‌های جشنواره، انتقال لازم به سوی آینده‌ای کربن‌ زدایی، برای موسیقی و فراتر از آن را تسریع می‌کنیم. “

آیلیش یک فعال قدیمی آب و هوا بوده است. او قبلاً برای شادتر از همیشه، تور جهانی اخیرش با REVERB شریک شد و این سازمان گزارش داد که فقط طرفداران 116000 دلار برای سازمان های غیرانتفاعی آب و هوا با پروژه بطری خود در طول اجرای آن جمع آوری کردند.

برای این تور، او همچنین با فید پشتیبانی غیرانتفاعی مادرش مگی بیرد، که در مارس 2020 راه اندازی شد، همکاری کرد تا مبارزه با کمبود غذا و تغییرات آب و هوایی را با ارائه وعده های غذایی گیاهی مغذی برای افراد نیازمند پیوند دهد.

برچسب ها :

ناموجود