تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 13287

بیلی آیلیش در مراسم اسکار 2024 با ظاهری جسورانه می درخشد

بیلی آیلیش در مراسم اسکار 2024 با ظاهری جسورانه می درخشد

بیلی آیلیش در فرش قرمز اسکار 2024 ظاهر جسورانه ای دارد. این خواننده و ترانه سرای 22 ساله با یک دامن شطرنجی مشکی و سفید تا روی زانو، به زیبایی با پیراهن یقه سفید و کت مشکی پوشیده وارد شد. آیلیش ظاهر خود را با جوراب‌ های سفید و کفش‌ های مری جین تکمیل کرد

بیلی آیلیش در فرش قرمز اسکار 2024 ظاهر جسورانه ای دارد. این خواننده و ترانه سرای 22 ساله با یک دامن شطرنجی مشکی و سفید تا روی زانو، به زیبایی با پیراهن یقه سفید و کت مشکی پوشیده وارد شد. آیلیش ظاهر خود را با جوراب‌ های سفید و کفش‌ های مری جین تکمیل کرد و در عین حال زیبایی‌ شناسی کاملی را با استایل شیک پذیرفت.

آیلیش برای برجسته‌ تر کردن ظاهرش، کیف دستی چهارخانه‌ ای مشکی و سفید Chanel را اکسسوری کرد.

پس از اعلام نامزدهای نود و ششمین دوره جوایز اسکار، ستاره پاپ و همکار و برادرش، فینیاس اوکانل، 26 ساله، ابراز هیجان کردند. بیلی عکسی دوست داشتنی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن در حال آغوش گرفتن، مارگوت رابی دیده می شود. علاوه بر این، او یک اسکرین شات از صحنه منتشر کرد که شامل تصنیف صمیمانه از فیلم است. آیلیش در بیانیه ای مشترک به همراه رابی، این دو خواهر و برادر قدردانی و هیجان خود را ابراز کردند.

آنها گفتند : ما بسیار مفتخریم که نامزد دریافت «برای چه ساخته شدم؟» هستیم؟ به عنوان طرفداران مادام العمر فیلم، موسیقی در فیلم و جوایز اسکار، این برای ما همه چیز دارد. ما از آکادمی، اعضای آن و اینکه در کنار تعداد زیادی از ترانه سرایان که به آنها احترام می گذاریم و آنها را تحسین می کنیم، شناخته شده ایم بسیار سپاسگزاریم.»

برچسب ها :

ناموجود