تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 11854

بیلی آیلیش جنرال‌ ترین لباس جذاب را در مراسم گلدن گلوب می‌ پوشد

بیلی آیلیش جنرال‌ ترین لباس جذاب را در مراسم گلدن گلوب می‌ پوشد

بیلی آیلیش به وضوح برای فرش قرمز ساخته شده بود. هنگامی که او در مراسم گلدن گلوب 2024 با سبکی علمی قدم گذاشت، یک استاد کلاس را با ظاهری مد روز دیگر برگزار کرد. ظاهر آیلیش وقتی روی صحنه رفت تا گلدن گلوب خود را بپذیرد، توجه بیشتری را به خود جلب کرد. این هنرمند

بیلی آیلیش به وضوح برای فرش قرمز ساخته شده بود. هنگامی که او در مراسم گلدن گلوب 2024 با سبکی علمی قدم گذاشت، یک استاد کلاس را با ظاهری مد روز دیگر برگزار کرد.

ظاهر آیلیش وقتی روی صحنه رفت تا گلدن گلوب خود را بپذیرد، توجه بیشتری را به خود جلب کرد. این هنرمند در حین سخنرانی پذیرش خود به اشتراک گذاشت: “خیلی از شما متشکرم. برای گلدن گلوب، در این لحظه انتظار چنین چیزی را نداشتم. از برادرم فینیاس متشکرم، شما دلیلی هستید که من هستم.” می خواهم از گرتا و نوح برای ساخت این فیلم باور نکردنی تشکر کنم.

او در پایان گفت: “و می دانید، دقیقاً یک سال پیش بود که فیلم را به ما نشان دادند و من در آن زمان بسیار بسیار افسرده بودم و نوشتن آن آهنگ کمی مرا نجات داد.” “و یک سال بعد و اینجا هستیم و این واقعاً سورئال است. من احساس می کنم، فوق العاده خوش شانس هستم.

جایزه بزرگ این خواهر و برادر تنها چند روز پس از این اتفاق می‌ افتد که در جشنواره بین‌ المللی فیلم پالم اسپرینگز امسال در 4 ژانویه مورد تقدیر قرار گرفتند. حتی در آن زمان، آیلیش با لباسی عجیب و غریب حساسیت دختر جذاب خود را به ارمغان آورد.

آیلیش روسری مشکی، قرمز و طلایی به پشت بسته بود که موهای دو رنگ مشکی و قرمز و سایه هایی با لنزهای زرد او را تحسین می کرد.

برچسب ها :

ناموجود