تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
کد خبر : 9732

بیلی آیلیش با هیولا های ترسناک هالووین ژست می گیرد

بیلی آیلیش با هیولا های ترسناک هالووین ژست می گیرد

بیلی آیلیش، در شب های ترسناک هالووین استودیوی یونیور سال در هالیوود با موجودات خزنده جشن گرفت! بیلی روز جمعه 20 اکتبر در اینستاگرام حضور پیدا کرد تا با عکسی از این مراسم، بازدید خود را نشان دهد. در این عکس، او یک تی شرت و یک شلوار گشاد به تن داشت و در حالی

بیلی آیلیش، در شب های ترسناک هالووین استودیوی یونیور سال در هالیوود با موجودات خزنده جشن گرفت! بیلی روز جمعه 20 اکتبر در اینستاگرام حضور پیدا کرد تا با عکسی از این مراسم، بازدید خود را نشان دهد. در این عکس، او یک تی شرت و یک شلوار گشاد به تن داشت و در حالی که فریاد می زد، دندان طلایی خود را نمایان کرد.

او موهای مشکی و قرمز روشن خود را در دم اسبی و در قسمت جلو چتری پوشیده بود و چندین هیولای ترسناک پارک او را احاطه کرده بودند، چند اره برقی بسته بندی، داس و چاقو. بیلی در توضیح این پست نوشت: «همیشه بهترین زمان از شما برای داشتن ما سپاسگزارم.

بیلی 110 میلیون فالوور در این پلتفرم دارد، که بسیاری از آنها با عجله به تاپیک نظرات شتافتند. یکی از طرفداران نوشت: «همیشه عکس‌ های مورد علاقه من در سال» و دیگری گفت: «سال آینده مرا با خود ببرید.» سومی با کنایه گفت: “بیلیون بر همه کسانی که جشن می گیرند مبارک.”

بازدید بیلی از فیلم ترسناک هالووین تعجب آور نیست او قبلاً در HHN بوده است. در واقع، سال گذشته او در این مراسم با دوست پسر آن زمان جسی رادرفورد دیده شد. و در مصاحبه ای در سال 2018 اعتراف کرد که به طور کلی عاشق فیلم های ترسناک است. او در آن زمان به بیلبورد گفت: «من وسواس زیادی به دارم های بصری ترسناک دارم.

او همچنین خاطر نشان کرد که موسیقی بخش مهمی از آن فیلم های ترسناک محبوب است. او توضیح داد: «من فقط عاشق فیلم‌ های ترسناک هستم و همچنین اگر موسیقی را از فیلم‌ های ترسناک حذف کنید، آن‌ قدرها هم ترسناک نخواهند بود. با این حال، وقتی از او پرسیده شد که ترسناک‌ ترین فیلم را چه می‌ داند، او گفت که این فیلم ها او را در حین تماشا کردن نمی‌ ترسانند.

برچسب ها :

ناموجود