تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 13361

بیلی آیلیش با یک گردنبند باربی سفارشی سورپرایز می شود

بیلی آیلیش با یک گردنبند باربی سفارشی سورپرایز می شود

روز یکشنبه، رپر مشهور فلاو روی فرش قرمز Vanity Fair با یک گردنبند صورتی سفارشی باربی که نام او روی آن بود، رفت. اما این تنها گردنبند ساعت دار نبود که در اختیار داشت زمانی که داخل شد، به آیلیش که اسکار بهترین آهنگ اصلی را به خانه برد، یک یک گردنبند ساعت دار همسان

روز یکشنبه، رپر مشهور فلاو روی فرش قرمز Vanity Fair با یک گردنبند صورتی سفارشی باربی که نام او روی آن بود، رفت. اما این تنها گردنبند ساعت دار نبود که در اختیار داشت زمانی که داخل شد، به آیلیش که اسکار بهترین آهنگ اصلی را به خانه برد، یک یک گردنبند ساعت دار همسان هدیه داد.

این یک لحظه هیجان انگیز برای آیلیش بود، زمانی که گردنبند را دریافت کرد، هیجان زده به نظر می رسید.

در ویدئویی که توسط Rock’N Stones، سازنده گرنبند های ساعت دار منتشر شده است،آیلیش که جایزه خود را در دست داشت، با دیدن ساعت از هیجان فریاد زد. تلفنش را در آورد و با خوشحالی از این گردنبند ساعت دار عکس گرفت.

دوستی فلاو و بیلی آیلیش

به نظر می رسد که فلاو و بیلی آیلیش دوستان خوبی شده اند. در دسامبر 2023، او ویدیویی را به اشتراک گذاشت که با او در برانچ Variety Hit Makers هم‌ با هم نشسته بودند. آیلیش به سختی می توانست بایستد در حالی که با هیجان می خندید و فریاد می زد: «فلاو». فلاو با افتخار گفت: «من به این دختر اینجا خیلی افتخار می کنم.

آنها دوباره در بیلبورد گلدن گلوب بعد از پارتی در ژانویه روبرو شدند، جایی که با خوشحالی عکس گرفتند در حالی که آیلیش جایزه بهترین آهنگ اصلی را در دست داشت.

برچسب ها :

ناموجود