تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
کد خبر : 12443

بیلی آیلیش با لباس الهام گرفته از باربی در مراسم گرمی می درخشد

بیلی آیلیش با لباس الهام گرفته از باربی در مراسم گرمی می درخشد

بیلی آیلیش دوباره دختر باربی درونی خود را کانالیزه کرد، این بار با ظاهری قدیمی از دهه 1960. روز یکشنبه، این خواننده و ترانه سرا، 22 ساله، در شصت و ششمین دوره جوایز سالانه گرمی روی صحنه رفت تا آهنگ خود “برای چه ساخته شده بودم؟” را بخواند. برای ظاهر، آیلیش – که یکی از

بیلی آیلیش دوباره دختر باربی درونی خود را کانالیزه کرد، این بار با ظاهری قدیمی از دهه 1960. روز یکشنبه، این خواننده و ترانه سرا، 22 ساله، در شصت و ششمین دوره جوایز سالانه گرمی روی صحنه رفت تا آهنگ خود “برای چه ساخته شده بودم؟” را بخواند.

برای ظاهر، آیلیش – که یکی از جوان‌ ترین هنرمندانی است که تا به حال نامزد دریافت جایزه گرمی شده است یک روسری صورتی ساتن روی موهای قرمزش، یک لباس سبز الهام‌ گرفته از دهه 1960 روی پیراهن صورتی و یک ژاکت کش باف پشمی چهارخانه سبز و سفید را به تن کرده بود.

ژاکت مشکی آیلیش برنده گرمی دارای آستین‌ های صورتی روشن، دکمه‌ های نقره‌ای شکل قلب و «باربی» با رنگ صورتی گلدوزی شده در جلو بود.

در همین حال، برادر و همکار او فینیاس، 26 ساله، ظاهر خودش را با استایل مشکی با خواهرش سر تا پا ست کرد.

آیلیش که پیش از مراسم یکشنبه هفت بار برنده گرمی شده بود، برنده بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه های تصویری برای “برای چه ساخته شدم؟” شده است.

او به آماندا کلوتز و آلینا ویژن در GRAMMY Live گفت! ما در تمام این سال یک آهنگ منتشر کردیم. و فکر نمی‌ کردم به نتیجه برسد شاید یک، حتی، چه رسد به شش. که واقعاً واقعاً دیوانه کننده است.»

او در مورد نامزدی‌ ها که شامل رکورد سال، آهنگ سال، بهترین اجرای انفرادی پاپ، بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه‌ های تصویری و بهترین موزیک ویدیو می‌ شود، ادامه داد: «این دیوانه‌ کننده است. این بسیار سورئال و شگفت انگیز است.»

برچسب ها :

ناموجود