تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۹
کد خبر : 12806

بیلی آیلیش با رنگ موی کلاسیک جدیدش روی فرش قرمز می رود

بیلی آیلیش با رنگ موی کلاسیک جدیدش روی فرش قرمز می رود

تعداد بسیار کمی از مردم می توانند به راحتی رنگ موهای خود را تغییر دهند. با این حال، بیلی آیلیش هر کسی نیست. این سوپر استار عملاً به دلیل تغییر موهای بلوند طبیعی خود به همه چیز از رنگ‌ های روشن مانند ریشه سبز نئونی و انتهای مشکی، آبی نقره‌ ای، خاکستری پاستلی، یاسی، قرمز

تعداد بسیار کمی از مردم می توانند به راحتی رنگ موهای خود را تغییر دهند. با این حال، بیلی آیلیش هر کسی نیست. این سوپر استار عملاً به دلیل تغییر موهای بلوند طبیعی خود به همه چیز از رنگ‌ های روشن مانند ریشه سبز نئونی و انتهای مشکی، آبی نقره‌ ای، خاکستری پاستلی، یاسی، قرمز و مشکی دو رنگ تا لحظات مینیمالیستی مانند جت مشکی و بلوند کره ای. با این حال، او فقط رنگی را امتحان کرد که تا به حال هرگز روی او ندیده بودیم.

روز یکشنبه، 18 فوریه، آیلیش روی فرش قرمز مراسم جوایز انتخاب پیپل 2024 رفت، جایی که نامزد بهترین هنرمند پاپ سال شد و جایزه بهترین اجرای تلویزیونی سال را برای کارش در Swarm به خانه برد.

در حالی که لباسی که او برای آمیختن با مگان فاکس و دریافت جوایزش می پوشید، اساساً بیلی بود، موهایش اینطور نبود. آیلیش در کنار شلوارک به اندازه‌ای بلند، کفش‌ های کتانی درشت، و رنگ موی قهوه‌ ای تیره جدیدی را ارائه کرد که قبلا هرگز نپوشیده بود.

موهای آیلیش از تابستان به مدل قرمز و مشکی فوق الذکر تبدیل شده بود و ما عادت کرده بودیم که او را در ظاهر دو رنگ ببینیم. با این حال، در حال حاضر، ریشه های قرمز و نوک سیاه به نفع یک رنگ قهوه ای عمیق، با تن گرم از بین رفته اند. در طول مشابهی که تا درست زیر شانه‌ هایش می‌ رفت.

نزدیک ترین رنگی که آیلیش به رنگ جدید خود پوشیده است، یک جت بلک واقعی است که در بیشتر سال های گذشته از جمله در مت گالا استفاده می کرد. این رنگ به همان اندازه براق و براق است، اما کمی نرمتر است. او اخیراً در مراسم گرمی استایل‌ های سرگرم‌ کننده مانند نان سیخ‌ دار را آزمایش کرده است.

برای پایان دادن به ظاهر، آیلیش به سمت گلم رفت. پوست او یک روکش مات طبیعی داشت، با روشن ترین رژگونه قرمز. مژه های بلند، تیره و پرپشت و سپس، لب های صورتی براق، گیلاسی.

برچسب ها :

ناموجود