تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 9434

بیلی آیلیش آهنگ مرد بد را احمق‌ ترین آهنگ دنیا می داند

بیلی آیلیش آهنگ مرد بد را احمق‌ ترین آهنگ دنیا می داند

بیلی آیلیش فکر می‌ کند «مرد بد» «احمق‌ ترین آهنگ دنیا» است، اما «کار می‌ کند». این ستاره 21 ساله پاپ درباره موفقیت خود در سال 2019 در برنامه زنده جیمی کیمل صحبت کرد! در طول اپیزود سه شنبه شب، زمانی که مجری برنامه از او پرسید که آیا آهنگی وجود دارد که اکنون او

بیلی آیلیش فکر می‌ کند «مرد بد» «احمق‌ ترین آهنگ دنیا» است، اما «کار می‌ کند». این ستاره 21 ساله پاپ درباره موفقیت خود در سال 2019 در برنامه زنده جیمی کیمل صحبت کرد! در طول اپیزود سه شنبه شب، زمانی که مجری برنامه از او پرسید که آیا آهنگی وجود دارد که اکنون او را “ناراحت” کند؟

او به کیمل گفت: «از نظر عینی، «مرد بد» مانند احمقانه‌ ترین آهنگ دنیاست، اما واقعاً خوب است. درست مثل این است که شما باید درک کنید، باید طنز در آن داشته باشید. مثلاً، روی آن آهنگی که دارم ترول می کنم. این آهنگ قرار است مسخره باشد، اما خنده دار است زیرا گنگ است.

او همچنین درباره افکار خود درباره هنرمندانی که «به شدت نسبت به موسیقی خود متنفر هستند» صحبت کرد و توضیح داد که «واقعاً نا امیدکننده است،  پس چرا این کار را می‌ کنید؟»

او در مورد کار خود با فینیاس گفت: “من احساس می کنم که ما هر دو طرفدار آنچه می سازیم هستیم.” “من عاشق موسیقی خودم هستم و قطعاً با من تغییر می کند و شکل می گیرد و به هر چیزی تبدیل می شود. من هنوز می ترسم اما قدردان آن هستم.»

در جای دیگری در مصاحبه با جیمی کیمل، آیلیش در مورد تک آهنگ موفق خود از موسیقی متن فیلم باربی به نام “برای چه ساخته شده بودم” و اینکه چگونه او و برادرش، 26 ساله، “به نوعی پیشرفت می کنند” زمانی که آنها “صادق” هستند، صحبت کرد.

او گفت: «وقتی به ما دستور می‌ دهند، آن وقت است که چیز مورد علاقه‌ ام را درست می‌ کنیم. “احساس می‌ کنم نوشتن دقیقاً نوع احساسم برایم بسیار سخت است. احساس می‌ کنم این نوع احساس به طور کلی برای زندگی صدق می‌ کند: سخت است بدانیم در لحظه چه احساسی داری. دوست داشتن، نگاه کردن به گذشته بسیار آسان‌ تر است. برو، “لعنتی، من این احساس را داشتم” و احساس می کنم این کار را زیاد انجام می دهم.”

«با موسیقی، برای من واقعاً سخت است که بنشینم و احساسم را بنویسم، فقط از دیدگاه خودم و تجربه خودم. من فقط این احساس را دارم که “آه، خسته کننده است. هیچکس اهمیت نمیدهد. همه قبلاً این را شنیده‌ اند،» او توضیح می‌ دهد، قبل از اینکه اضافه کند که این آهنگ «یک تکلیف بود، اما معلوم شد همان احساسی است که من داشتم».

برچسب ها :

ناموجود