تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
کد خبر : 7088

بیانسه در آخرین کنسرت خود اسم شکیرا را فریاد می زند

بیانسه در آخرین کنسرت خود اسم شکیرا را فریاد می زند

بیانسه در کنسرت اخیر خود در تمپا طرفداران را شگفت زده کرد. این خواننده نمادین در حالی که به تور جهانی رنسانس مورد علاقه طرفداران خود ادامه می دهد، برای یکی دیگر از اجراهای باور نکردنی خود روی صحنه رفت و با فریادی غیر منتظره اسم یکی از دوستانش در تجارت سرگرمی و همکاران قبلی

بیانسه در کنسرت اخیر خود در تمپا طرفداران را شگفت زده کرد. این خواننده نمادین در حالی که به تور جهانی رنسانس مورد علاقه طرفداران خود ادامه می دهد، برای یکی دیگر از اجراهای باور نکردنی خود روی صحنه رفت و با فریادی غیر منتظره اسم یکی از دوستانش در تجارت سرگرمی و همکاران قبلی موسیقی خود را آورد.

ظاهراً این هنرمند در وسط اجرای “Love on Top” به یاد شکیرا افتاد. بیانسه نام این خواننده کلمبیایی را دو بار گفت، به همان روشی که وایکلف در ابتدای آهنگ آنها “Hips Don’t Lie” می گوید: “شکیرا، شکیرا!” بیانسه گفت و تماشاگران را هیجان زده کرد.

طرفداران هر دو خواننده به رسانه های اجتماعی رفتند تا برخی از بهترین لحظات دوستی خود را در طول سال ها به اشتراک بگذارند، از اولین باری که بیانسه با شکیرا با Destiny’s Child در سال 2002 ملاقات کرد، زمانی که ستاره کلمبیایی به کنسرت آنها رفت.

شکیرا همچنین در مورد “تجربه عالی” خود در کار با بیانسه در سال 2014 صحبت کرد. این خواننده گفت: “او بسیار حرفه ای است” و فاش کرد که او بسیار شیفته است زیرا او نیز یک طرفدار است. “بیانسه، مثل این است که کسی مرا نیشگون بگیرد تا بداند آیا این واقعی است.”

پس از اجرای سوپر باول شکیرا با جنیفر لوپز در سال 2020، بیانسه نیز در آنجا بود تا موفقیت خود را جشن بگیرد، حتی در یک جشن بعد از جشن با جی زی در حمایت از شکیرا شرکت کرد، با یک کلیپ نادری که در اینترنت به اشتراک گذاشته شد و خواننده را در حال رقص سالسا نشان می داد.

طرفداران اکنون حدس می زنند که آیا شکیرا می تواند در تاریخ 18 آگوست در میامی ظاهر خاصی داشته باشد یا خیر؟

برچسب ها :

ناموجود