تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۵۰
کد خبر : 7727

بچه های مایکل جکسون تولد او را با عکس های کمیاب جشن گرفتند

بچه های مایکل جکسون تولد او را با عکس های کمیاب جشن گرفتند

مایکل جکسون امروز تولد 65 سالگی خود را جشن می گیرد. به مناسبت این مراسم، فرزندانش عکس‌ ها و خاطراتی از پدرشان به اشتراک می‌ گذارند. پرنس جکسون عکسی قدیمی از پدر و سه فرزندش: پرنس، پاریس و بیگی به اشتراک گذاشت. این عکس آن‌ ها را در آشپزخانه نشان می‌ دهد، پاریس در حال

مایکل جکسون امروز تولد 65 سالگی خود را جشن می گیرد. به مناسبت این مراسم، فرزندانش عکس‌ ها و خاطراتی از پدرشان به اشتراک می‌ گذارند.

پرنس جکسون عکسی قدیمی از پدر و سه فرزندش: پرنس، پاریس و بیگی به اشتراک گذاشت. این عکس آن‌ ها را در آشپزخانه نشان می‌ دهد، پاریس در حال چشیدن مقداری فراست و مایکل به بلانکت، جوان‌ ترین، چسبیده است. “تولدت مبارک پدر. دلم برات تنگ شده و دوستت دارم. ممکن است رفته باشید اما فراموش نشده اید. شما هر روز در قلب ما هستید.»

شاهزاده همچنین تصاویر و ویدیوهایی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. او همین تصویر را به اشتراک گذاشت و نوشت: «تولد بزرگ ترین: سرگرم کننده تمام دوران، انسان دوست و پدر مبارک.” او همچنین کلیپی از مایکل جکسون جوان در حال خواندن “I Want You Back” را به اشتراک گذاشت. او نوشت: “در صورتی که فراموش کردید که او چه مدت شگفت انگیز بوده است.”

بچه های مایکل جکسون

مایکل جکسون سه فرزند دارد: پرینس 26 ساله، پاریس 25 ساله و بیگی 21 ساله. پرینس و پاریس اغلب در مراسمی با هم ظاهر می شوند. پرینس در مصاحبه ای گفت: «در این مرحله از زندگی ما واقعاً به نظر نمی رسد که این سلسله مراتب وجود داشته باشد که «من برادر بزرگتر هستم».

“بیشتر [این است که] همه ما خواهر و برادر هستیم و همه در همان سطحی هستیم که خواهرم نقاط قوت خود را دارد و برادرم نقاط قوت خود را دارد و جایی که من در برخی زمینه‌ ها آنقدر قوی نیستم، آنها مکمل هستند.”

برچسب ها :

ناموجود