تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 8143

10 تا از بهترین لحظات رمانتیک جنیفر لوپز و آقای همسر

10 تا از بهترین لحظات رمانتیک جنیفر لوپز و آقای همسر

جنیفر لوپز و بن افلک یکی از زوج های مورد بحث هالیوود هستند که بیش از دو دهه عاشقانه آنها طول می کشد. آنها پس از ملاقات در سال 2001 سر صحنه فیلمبرداری فیلمشان به نام «گیگلی» با هم آشنا شدند. در پایان سال 2002 نامزد کردند. اگرچه آنها قرار بود در سپتامبر 2003 با

جنیفر لوپز و بن افلک یکی از زوج های مورد بحث هالیوود هستند که بیش از دو دهه عاشقانه آنها طول می کشد. آنها پس از ملاقات در سال 2001 سر صحنه فیلمبرداری فیلمشان به نام «گیگلی» با هم آشنا شدند. در پایان سال 2002 نامزد کردند. اگرچه آنها قرار بود در سپتامبر 2003 با هم ازدواج کنند، اما آنها چند روز قبل از موعد عروسی را لغو کردند و ادعا کردند که توجه بیش از حد رسانه ها مقصر بوده است. با این حال، آنها قبل از ازدواج، در ژانویه 2004 به این رابطه پایان دادند.

جن و بن به زندگی جداگانه ای ادامه دادند، اگرچه در سال های بعد چیزی به غیر از خوبی برای گفتن درباره یکدیگر نداشتند. جنیفر با مارک آنتونی دو فرزند داشت، در حالی که بن سه فرزند با جنیفر گارنر داشت. در آوریل 2021، جنیفر به ازدواج خود با الکس رودریگز پایان داد و مدت زیادی نگذشت که او یک بار دیگر با بن دیده شد. هفده سال پس از آخرین باری که با هم بودند، آنها به سرعت رابطه خود را احیا کردند و به سرعت جدی شدند. جنیفر و بن در هر دو زمانی که با هم بودند، لحظات خوبی را با هم داشتند.

زیباترین عکس های آنها را به عنوان یک زوج ببینید!

1. بن افلک و جی لو در یک قرار قهوه

بن افلک و جنیفر لوپز در تاریخ 9 مه در یک قرار قهوه در سانتا مونیکا دست در دست هم می گیرند. هر دو ستاره برای بیرون رفتن صبح زود شلوار جین پوشیده بودند.

2. جنیفر لوپز و بن افلک در حال ترک شام در پاریس

جنیفر لوپز و بن افلک هنگام ترک شام در پاریس همراه با فرزندانشان لبخند می زنند. آنها در حالی که پاپاراتزی ها و هواداران اطراف آنها ازدحام کردند، دست در دست هم گرفتند.

3. جنیفر لوپز و بن افلک در 4 جولای آخر هفته 2022

جنیفر لوپز و بن افلک در آخر هفته چهارم ژوئیه در حالی که به خرید از پست تجاری شلوغ پست تجاری ملروز در لس آنجلس می روند دست در دست هم راه می روند. همه آنها در گردش تابستانی لبخند می زدند.

4. جنیفر لوپز و بن افلک هنگام بازدید از استودیو های قرمز در هالیوود

بن و جن در 3 می در استودیو رد در هالیوود دیده شدند، دست در دست هم بودند و عاشق تر از همیشه به نظر می رسیدند. زوجی که به زودی ازدواج خواهند کرد، در روز سه‌شنبه هنگام بازدید از استودیوی فیلم، لباس‌ های مشابهی داشتند، بن یک ژاکت کرم رنگ و شلوار جین خاکستری پوشیده بود و عروسش یک تی‌ شرت سفید پوشیده با شلوار خاکستری گشاد.

5. بن افلک و جنیفر لوپز از برنت وود کانتری مارت خارج می شوند

بن افلک و جنیفر لوپز پس از صرف ناهار طولانی با هم در برنت‌ وود کانتری مارت ، دست در دست هم خارج می‌ شوند.

6. بن افلک و جی لو در یک بازی NBA

بن افلک و جنیفر لوپز در حالی که در کنار زمین در بازی لس آنجلس لیکرز و بوستون سلتیکس نشسته اند، خوشحال به نظر می رسند. در 7 دسامبر 2021 در مرکز استیپلز در لس آنجلس بودند.

7. بن افلک و جنیفر لوپز در «جیمی کیمل لایو!»

بن افلک و جنیفر لوپز هنگام ورود به مرکز سرگرمی ال کاپیتان در هالیوود برای حضور در برنامه «جیمی کیمل لایو!» دست در دست هم می گیرند.

8. بن افلک و جی لو به استودیو می روند

بن افلک و جنیفر لوپز هنگام ورود به یک استودیوی موسیقی در لس‌ آنجلس در 27 نوامبر 2021 دست در دست هم می‌ گیرند.

9. جنیفر لوپز و بن افلک در نیویورک در سال 2021

جنیفر لوپز و بن افلک هنگام خروج از هتل ماندارین در نیویورک پس از نمایش «آخرین دوئل» دست به دست هم دادند. جی لو یک لباس چرمی قهوه‌ ای به تن داشت، در حالی که بن یک کت مشکی به تن داشت.

10. جنیفر لوپز و بن افلک ونیز را ترک کردند

جنیفر لوپز و بن افلک در حالی که در 11 سپتامبر 2021 به سمت یک قایق در ونیز، ایتالیا می‌ رفتند، دست در دست هم گرفتند. به نظر می‌ رسید که این دو شهر را ترک کرده و به ایالات متحده باز می گردند.

برچسب ها :

ناموجود