تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 8748

8 تا از بهترین لحظات رمانتیک و عاشقانه ادل و ریچ پل

8 تا از بهترین لحظات رمانتیک و عاشقانه ادل و ریچ پل

از زمانی که ادل و ریچ پل روابط خود را در سال 2021 عمومی کردند، آنها مثل همیشه دوست داشتنی به نظر می رسند. از بازی‌های NBA در کنار هم تا شب‌ های به یاد ماندنی ، این زوج شاد به طور مداوم عشق و حمایت خود را از یکدیگر نشان می‌ دهند. او در

از زمانی که ادل و ریچ پل روابط خود را در سال 2021 عمومی کردند، آنها مثل همیشه دوست داشتنی به نظر می رسند. از بازی‌های NBA در کنار هم تا شب‌ های به یاد ماندنی ، این زوج شاد به طور مداوم عشق و حمایت خود را از یکدیگر نشان می‌ دهند.

او در مصاحبه ای با اپرا وینفری درباره پل به اپرا وینفری گفت: “او خیلی با مزه است، او خنده دار است، بله. و بسیار باهوش. می دانید، او بسیار بسیار با هوش است. تماشای او کاری که انجام می دهد بسیار باور نکردنی است.”

زیباترین عکس‌ های ادل و ریچ پل را در طول سال‌ها ببینید

1. دست در دست هم

مدت کوتاهی پس از اینکه ادل و پل رابطه خود را در اینستاگرام رسمی کردند، ادل در مورد عاشقانه شیرین آنها با ووگ صحبت کرد. ادل همچنین فاش کرد که این دو در ابتدا چند سال قبل از شروع قرار ملاقات، در یک مهمانی با هم آشنا شدند.

2. اقامت در لاس وگاس

در حالی که به نظر می رسد آنها هنوز عقد نکرده اند، ادل در بیان تعهد خود به پل تردیدی ندارد. در سپتامبر 2023، او در طول اقامت خود در لاس وگاس، از این نماینده ورزشی به عنوان “شوهر” خود یاد کرد.

3. ابراز علاقه ادب به ریچ پل

در مصاحبه صریح با اپرا، ادل همچنین خاطر نشان کرد که رابطه با معشوقه‌ اش اولین باری است که او « و خودم را دوست داشتم و برای دوست داشتن  شخص دیگری آماده بودم».

4. لحظات خوش در سالن ورزشی

این دو به وضوح یک نقطه قرار ملاقات مورد علاقه دارند! آن‌ ها از اولین حضور عمومی‌ شان در بازی میلواکی باکس مقابل فینیکس سانز در سال 2021، در چند بازی NBA در کنار زمین نشسته‌ اند.

5. یک شب به یاد ماندنی

پل در مراسم جوایز گرمی 2023 به نامزد خواننده خود پیوست، جایی که او گرامافون طلایی بهترین اجرای انفرادی پاپ را با آهنگ خود “Easy on Me” به خانه برد.

6. ادل و ریچ با راک ملاقات می کنند

بین تمام آهنگ های زیبا و لحظات احساسی، پل و ادل با دوست جدید خود دواین جانسون در طول مراسم گرمی شوخی کردند. قبل از مراسم فوریه، ادل قبلا ابراز امیدواری کرده بود که روزی با جانسون ملاقات کند و این رویا با اهدای جایزه روی صحنه به او محقق شد.

7. گریز رمانتیک

در ژوئیه 2022، این زوج در حالی که در تعطیلات در ایتالیا بودند، در حال لذت بردن در آفتاب و پوشیدن لباس های رنگ‌ روشن دیده شدند.

8. تماشای بازی بسکتبال

پل و ادل در حال لذت بردن از چند قرار ملاقات با کوین هارت و همسرش انیکو دیده شده اند. چه آنها در حال تماشای یک بازی بسکتبال باشند و چه برای یک رویداد پر زرق و برق، گروه چهار نفره همیشه به نظر می رسد که در کنار هم سرگرم هستند.

برچسب ها :

ناموجود