تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر : 13370

بن افلک و جنیفر گارنر برای پسرشان ساموئل دوباره متحد می شوند

بن افلک و جنیفر گارنر برای پسرشان ساموئل دوباره متحد می شوند

بن افلک و جنیفر گارنر نمونه های کاملی از فرزند پروری مشترک موثر هستند. علیرغم طلاقشان در 9 سال پیش، بازیگران در تربیت سه فرزند خود ویولت، سرافینا و ساموئل، از هم حمایت می‌ کردند. پاپاراتزی ها همیشه آماده هستند تا آنها را با هم به تصویر بکشند. در عکس‌ های جدید، گارنر و بن

بن افلک و جنیفر گارنر نمونه های کاملی از فرزند پروری مشترک موثر هستند. علیرغم طلاقشان در 9 سال پیش، بازیگران در تربیت سه فرزند خود ویولت، سرافینا و ساموئل، از هم حمایت می‌ کردند. پاپاراتزی ها همیشه آماده هستند تا آنها را با هم به تصویر بکشند.

در عکس‌ های جدید، گارنر و بن در حالی که ساموئل با یک پیراهن و شلوارک و کفش بسکتبال در حال خروج از بازی بودند دیده شدند. بن چند کلمه با جنیفر رد و بدل کرد و به نظر مغرور و آرام به نظر می رسید، اما مشخص نیست که سم و تیمش برنده بازی هستند یا خیر. این بازیگر 51 ساله شلوار جین، تی شرت آبی و پیراهن چهارخانه و کفش های کتانی به تن داشت. گارنر ظاهری غیر رسمی با شلوار جین و ژاکت کش باف پشمی قهوه ای روشن به تن داشت.

بن برای بازی آنجا بود، اما سم با مادرش به خانه بازگشت. پدر فعال قبل از جدایی، آغوش گرمی با پسرش داشت.

والدین مشترک بن و گارنر چیزی است که فرزندان آنها مطمئناً قدردان آن هستند. اگرچه ازدواج 13 ساله آنها در سال 2015 به پایان رسید، اما سه سال بعد طلاق نهایی شد، اما پیوند آنها به عنوان والدین ناگسستنی است. آنها به خاطر فرزندانشان هر گونه اصطکاک یا اختلافی را که در گذشته وجود داشته است کنار گذاشته اند. ماه گذشته، این زوج سابق در حالی که در خارج از مدرسه جشن تولد سام را با همکلاسی هایش جشن گرفتند، دیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود