تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 10342

بن افلک بهترین لبخند خود را برای جنیفر گارنر آورده است

بن افلک بهترین لبخند خود را برای جنیفر گارنر آورده است

به نظر می رسد بن افلک و جنیفر گارنر زوج سابق در حال حاضر با هم بسیار دوست هستند. این زوج در حالی که روز یکشنبه برای شرکت در بازی بسکتبال پسر 11 ساله خود ساموئل دور هم جمع شدند، در حال تفریح ​​و خنده های مشترک دیده شدند. از گارنر در حال صحبت با

به نظر می رسد بن افلک و جنیفر گارنر زوج سابق در حال حاضر با هم بسیار دوست هستند. این زوج در حالی که روز یکشنبه برای شرکت در بازی بسکتبال پسر 11 ساله خود ساموئل دور هم جمع شدند، در حال تفریح ​​و خنده های مشترک دیده شدند.

از گارنر در حال صحبت با افلک که از ته دل می خندید عکس گرفته شد.

گارنر، در حالی که با همسر سابقش صحبت می‌ کرد، یک جامپر خاکستری و کفش‌ های کتانی پوشیده بود مو هایش را به عقب جمع کرده بود و یک عینک آفتابی مشکی روی سرش داشت.

افلک نیز یک پیراهن فلانل روی یک تی شرت طرح دار، شلوار جین و کفش های ورزشی نایک پوشیده بود.

گارنر و افلک که از سال 2005 تا 2018 با هم زندگی مشترک داشتند، پس از مسابقه در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، به همراه ساموئل محل برگزاری را ترک کردند. این زوج همچنین دارای دو فرزند دیگر به نام های ویولت 17 ساله و سرافینا 14 ساله هستند.

گارنر و افلک پس از جدایی رابطه خوبی برقرار می کنند.

افلک و گارنر اغلب در حال گفتگوی دوستانه در حین فرزند پروری مشترک دیده می شوند و اخیراً آنها در یک گفتگوی عمیق در یک پیاده رو سانتا مونیکا در روز پنجشنبه دیده شدند.

افلک و گارنر از زمان جدایی راه خود را ادامه دادند و بن افلک در جولای 2022 با جنیفر لوپز ازدواج کرد.

جی لو،در ژانویه درباره زمانی که 20 سال پیش قرار بود ازدواج کنند، به جیمی کیمل گفت: “یک روز، بن فقط گفت: “بزن، بیا امشب به وگاس برویم و ازدواج کنیم.”

آنها در نهایت در آگوست 2022 با هم ازدواج کردند. در همین حال، گارنر از سال 2018 با تاجر جان میلر رابطه دائمی داشته است.

برچسب ها :

ناموجود