تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
کد خبر : 5965

بلا حدید و مارک کالمن پس از دو سال به عاشقانه ها پایان دادند

بلا حدید و مارک کالمن پس از دو سال به عاشقانه ها پایان دادند

بلا حدید 26 ساله و مارک کالمن تصمیم گرفته اند به رابطه عاشقانه دو ساله خود پایان دهند. رسانه  ها فاش کردند که این دو مرغ عشق سابق اوایل بهار امسال از هم جدا شدند. “آنها بسیار عاشق بودند، اما رابطه در نهایت مسیر خود را طی کرد و آنها تصمیم گرفتند به همه چیز

بلا حدید 26 ساله و مارک کالمن تصمیم گرفته اند به رابطه عاشقانه دو ساله خود پایان دهند. رسانه  ها فاش کردند که این دو مرغ عشق سابق اوایل بهار امسال از هم جدا شدند. “آنها بسیار عاشق بودند، اما رابطه در نهایت مسیر خود را طی کرد و آنها تصمیم گرفتند به همه چیز پایان دهند. بلا شخص بسیار خوبی است، اما با فشارهای شهرت دست و پنجه نرم می کند.

علاوه بر این، این جدایی در حالی اتفاق می‌افتد که این دختر 26 ساله برای مراقبت از سلامتی خود وقت می‌گذارد.”بلا برای درمان بیماری لایم خود از مرخصی استفاده می کند.” او در دوره توانبخشی نیست و هرگز مشکل الکل یا مواد مخدر نداشته است. خودی ادعا کرد که جدایی “دوستانه” بود و بلا در حال حاضر خودش را در اولویت قرار داده است. آنها گفتند: “جدایی او از مارک دوستانه بود و او همیشه کسی است که از خودش مراقبت می کند و در مورد آن بسیار باز بوده است.”

این مدیر هنری و بلا برای اولین بار در ژوئن 2021 با یکدیگر مرتبط شدند، اما او تا اوایل ژوئیه همان سال رابطه عاشقانه آنها را تایید نکرد. در آن زمان، این زیبای سبزه وارد اینستاگرام شد و عکسی را که از آن زمان پاک شده بود از خوش‌حال شدن این جفت به اشتراک گذاشت. مارک و سابق سابقش علیرغم پست PDA خود، در طول دو سالی که با هم بودند، اساساً رابطه خود را دور از کانون توجه نگه داشتند.

همانطور که در بالا ذکر شد، جدایی بلا و مارک در حالی اتفاق می افتد که مدل جلد ووگ برای تمرکز بر سلامتی خود مرخصی می گیرد. طبق گزارش ET در 19 ژوئیه، دختر یولاندا و محمد حدید گزارش شده است که درمان بیماری لایم خود را “روزانه” آغاز کرده است. منبع این نشریه ادعا کرد: بلا حدید در حال درمان روزانه برای بیماری لایم است.” “نه ماه پیش، بلا تصمیم گرفت که می خواهد الکل را کنار بگذارد، بنابراین او را متوقف کرد. او نه ماه است که هوشیار بوده و هرگز مشکل الکل یا مواد مخدر نداشته است.

برچسب ها :

ناموجود