تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 11924

بلا حدید مدل با استایل شیک روی جلد مجله پرفکت می درخشد

بلا حدید مدل با استایل شیک روی جلد مجله پرفکت می درخشد

بلا حدید برگشت! حدید 27 ساله برای اولین عکسبرداری مجله‌ اش پس از وقفه‌ ای یک ساله از مدلینگ و تمرکز بر سلامتی‌ اش، چهار جلد مختلف از مجله Perfect Magazine بهار و تابستان 2024 را زیبا کرد. این سوپر مدل نه تنها برای جلد ششم مجله بریتانیا که از دبی هری از Blondie الهام

بلا حدید برگشت! حدید 27 ساله برای اولین عکسبرداری مجله‌ اش پس از وقفه‌ ای یک ساله از مدلینگ و تمرکز بر سلامتی‌ اش، چهار جلد مختلف از مجله Perfect Magazine بهار و تابستان 2024 را زیبا کرد.

این سوپر مدل نه تنها برای جلد ششم مجله بریتانیا که از دبی هری از Blondie الهام گرفته بود، عکسبرداری کرد، بلکه کارگردانی هنری نیز داشت.

او بازگشت خود را با به اشتراک گذاشتن کاور ها همراه با محتوای پشت صحنه در اینستاگرام پخش کرد و نوشت: “خانواده بازگشت به عمل دوستت دارم.”

این مجله همچنین با اعلام بازگشت حدید در اینستاگرام، نوشت: “بعد از یک سال دوری از مدلینگ، بلا حدید در شماره 6 پرفکت بازگشته است و با داستانی که تیم خلاق آن را انتخاب کرده و در استودیو کارگردانی کرده است.”

برای اولین جلد عکسبرداری با لنز برایس اندرسون، حدید با گوشواره حلقه‌ ای، شلوار مشکی و پوستری مخصوص چاپ روی تصویر برداری شد.»

این مجله جزئیات بیشتری در مورد این تصویر در اینستاگرام ارائه کرد و فاش کرد که این تصویر “الهام گرفته از تصویری از دبی هری است که در سال 1978 اجرا می‌ کرد و پوستری را به تن داشت که از دیوار بیرون سالن پاره کرده بود.”

در حین اشتراک‌ گذاری جلد دوم که حدید را در تی‌ شرت صورتی تند و از داخل به نمایش می‌ گذارد پرفکت به صراحت به بلوندی اشاره کرد و از نماد موج جدید دهه 70 نقل قول کرد: «همیشه از حضور تو متأثر شدم عزیزم».

همچنین در توضیح این مجله نوشت: «به خانه خوش آمدی بلا».

حدید برای جلد سوم عکسبرداری به سبک کتی گراند، یک لباس مشکی به تن کرد که مدل موی شیک و چکمه‌ های فلزی تا روی زانو به تن داشت و در حالی که روی صندلی ژست می‌ گرفت، «قدرت مد خام» را به عنوان مجله ارائه می‌ کرد.

برچسب ها :

ناموجود