تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۳۳
کد خبر : 9003

بلا حدید در عکس های جدید در جزایر کیمن می درخشد

بلا حدید در عکس های جدید در جزایر کیمن می درخشد

بلا حدید در یک پست جدید تابستان خود را منعکس می کند. این مدل 26 ساله که اخیراً در مورد مشکلات سلامتی طولانی مدت خود صحبت کرده است عکس هایی را از تعطیلات خود در جزایر کیمن در اینستاگرام روز جمعه پس از یک وقفه کوتاه از پلت فرم رسانه های اجتماعی منتشر کرد. در

بلا حدید در یک پست جدید تابستان خود را منعکس می کند. این مدل 26 ساله که اخیراً در مورد مشکلات سلامتی طولانی مدت خود صحبت کرده است عکس هایی را از تعطیلات خود در جزایر کیمن در اینستاگرام روز جمعه پس از یک وقفه کوتاه از پلت فرم رسانه های اجتماعی منتشر کرد.

در پست تعدادی عکس که با عنوان “آگوست 2023” نوشته شده بود، حدید در هنگام غروب آفتاب روی بالکن مشرف به دریا ایستاده بود، چندین ژست زیبا را نشان می دهد.

این سوپر مدل یک لباس مینی بدون بند مشکی پوشیده بود با یک سنجاق گلی شکل فلزی در قسمت سینه. آرایش او در عکس‌ ها بسیار ملایم بود، و موهای شل طبیعی خود را به نمایش می‌ گذاشت.

محمد حدید، پدر حدید، در پاسخ به آخرین پست او، این مدل را تحسین کرد. این مرد 74 ساله در بخش نظرات نوشت: «دختر زیبا و مبارزم را به دوست دارم.

آخرین عکس، عکسی بزرگ‌ نمایی شده از حدید را نشان می‌ دهد که در حالی که به بالکن تکیه داده بود با دوربین سلفی می‌گرفت. همین عکس توسط مدیر روابط عمومی بین‌ المللی دیور بیوتی، در ماه آگوست به همراه عکس‌ های دیگری از این جفت پس از پرواز به جزایر کیمن منتشر شد.

حدید در حال آفتاب گرفتن در ساحل در خارج از استراحتگاه مجلل خود را به تصویر کشیده است که روی یک صندلی نشسته است.

در سال 2016، او در مورد مبارزه با بیماری لایم در حالی که به عنوان یک مدل کار می کرد صحبت کرد. بلا حدید در آن زمان گفت: «زندگی همیشه آنطوری نیست که از بیرون به نظر می‌ رسد،» و افزود: «سخت‌ ترین بخش این سفر این است که به جای حسی که دارید، از روی ظاهرتان شما را قضاوت کنند.»

برچسب ها :

ناموجود