تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
کد خبر : 11516

بلا حدید با ظاهر شیک سوپر مدل دهه 90 خیره کننده است

بلا حدید با ظاهر شیک سوپر مدل دهه 90 خیره کننده است

بلا حدید بازگشته است و ظاهراً بهتر از همیشه است. اوایل امسال، حدید از محل کار و حضور در انظار استراحت کرد تا روی سلامتی خود تمرکز کند. او با لباس‌ های اخیرش و لبخندی که با آن‌ ها ست کرده است می تواند نشانه‌ ای از این باشد، او احساس بسیار بهتری دارد. پس

بلا حدید بازگشته است و ظاهراً بهتر از همیشه است. اوایل امسال، حدید از محل کار و حضور در انظار استراحت کرد تا روی سلامتی خود تمرکز کند. او با لباس‌ های اخیرش و لبخندی که با آن‌ ها ست کرده است می تواند نشانه‌ ای از این باشد، او احساس بسیار بهتری دارد.

پس از اینکه اوایل این هفته به دلیل پوشیدن ست بافتنی و معرفی موهای جدید براق اسپرسو، اوایل این هفته، او دوباره با یک اکسسوری موی فوق العاده بازگشته است.

در 19 دسامبر، این سوپر مدل در خیابان های نیویورک برای آنچه که ما تصور می کنیم دور خرید تعطیلات است، دیده شد. حدید در کنار یک لباس شیک کلاسیک، موهایش را عقب کشیده و زیباترین اسکرانچی بزرگ را پوشیده بود.

تک تک تارهای موهایش محکم به عقب کشیده شده بود، بدون اینکه حتی یک تار از جایش خارج شود. او آن را در یک دم اسبی درست در وسط پشت سرش محکم کرد و آن را با یک اسکرانچی ساتن صورتی در جای خود گره زد. به دلیل براق بودن پارچه، اسکرانچی بسته به نور رزگلد یا صورتی به نظر می رسید و رنگی زیبا به بقیه ظاهر خنثی خود می بخشید.

کراوات مو در دهه 90 بسیار محبوب بود، سپس به دلیل آنچه که همه فکر می کردند برای آنها خوب بود، محو شد. با این حال، مانند بسیاری از روند های دهه 90، دوباره بازگشته اند . استایل‌ های بزرگ‌ تر، مانند مدل بلا حدید، نسخه مورد علاقه از این ترند برای پوشیدن است.

بقیه لباس‌های حدید کلاسیک و شیک بود و به سوپر مدل‌ های دهه 90 اشاره می‌ کرد.

حدید یک ژاکت آبی روشن با یقه کم رنگ را با شلوار جین تیره رنگی استایل کرده بود که یادآور مدل‌ های سیندی کرافورد و کیت ماس ​​است. یقه ی تاپ کت و شلوار جین داشت که دقیقاً شبیه شلوارش بود. او یک کت جیر مشکی ساده روی آن پوشیده بود. او با یک کمربند چرمی مشکی ضخیم، سپس یک کیف شانه ای مشکی بزرگ، و عینک آفتابی مشکی نازک و یک گردنبند نقره ای کوچک. چکمه های مشکی و چند انگشتر ظاهر را تمام کرد.

برچسب ها :

ناموجود