تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 11020

بزرگ‌ ترین افشاگری‌ های آنجلینا جولی بعد از طلاق با برد پیت

بزرگ‌ ترین افشاگری‌ های آنجلینا جولی بعد از طلاق با برد پیت

آنجلینا جولی با مجله وال استریت ژورنال درباره زندگی شخصی و حرفه ای خود پس از طلاق از همسر سابق برد پیت صحبت کرد. در مصاحبه ای که در 5 دسامبر منتشر شد، آنجلینا در مورد آنچه در آینده خود در رابطه با قرار ملاقات، مادر شدن، حرفه خود و موارد دیگر پیش بینی می

آنجلینا جولی با مجله وال استریت ژورنال درباره زندگی شخصی و حرفه ای خود پس از طلاق از همسر سابق برد پیت صحبت کرد. در مصاحبه ای که در 5 دسامبر منتشر شد، آنجلینا در مورد آنچه در آینده خود در رابطه با قرار ملاقات، مادر شدن، حرفه خود و موارد دیگر پیش بینی می کند، صادقانه صحبت کرد.

تا انتهای مطلب با ما همراه شوید تا بزرگترین افشاگری های آنجلینا در مصاحبه با مجله وال استریت ژورنال را بدانید.

سلامتی آنجلینا جولی و فلج بل

جولی فاش کرد که او «فلج بل» داشته که منجر به طلاق او و برد شده است. طبق گفته پزشکی جانز هاپکینز، این وضعیت یک «قسمت حاد ضعف یا فلج عضلات صورت» است. به طور گسترده اعتقاد بر این است که مربوط به یک عفونت ویروسی است و می تواند در عرض شش ماه خود به خود برطرف شود.

آنجلینا به این نشریه گفت: “بدن من به شدت به استرس واکنش نشان می دهد.” “قند خون من بالا و پایین می شود. من شش ماه قبل از طلاق ناگهان دچار فلج بل شدم.»

چگونه آنجلینا و فرزندانش پس از طلاق به زندگی عادی برگشتند؟

پس از جدایی رسمی آنجلینا و برد در سال 2016، او به یاد آورد که چگونه او و شش فرزندشان باید به زندگی عادی بر می گشتند. و فرزندان خود شیلو، زاهارا، مدوکس، پکس، ناکس و ویوین را با هم تقسیم می کنند.

آنجلینا قبل از توصیف رابطه خود با فرزندان بزرگسالش در مصاحبه خود خاطر نشان کرد: چیزهایی وجود دارد که باید آنها را درست کنیم. آنها نزدیک ترین افراد به من و زندگی من هستند و دوستان نزدیک من هستند. ما هفت نفر بسیار متفاوت هستیم و این نقطه قوت ماست.

 

آنجلینا گفت: «از بین همه مکان‌ های دنیا، هالیوود جای سالمی نیست. «این بخشی از اتفاقات پس از طلاق من است. من توانایی زندگی و سفر آزادانه را از دست دادم. هر وقت بتوانم حرکت خواهم کرد.»

چرا آنجلینا نمی‌ خواهد بازیگری را دنبال کند؟

از آنجایی که او از طرفداران هالیوود نیست، انجلینا اعتراف کرد که اگر در زندگی اش کاری انجام می داد، بازیگری را به عنوان یک حرفه دنبال نمی کرد.

او در مورد ستاره شدن گفت: اگر امروز بود من بازیگر نمی‌ شدم. … زمانی که من شروع به کار کردم، انتظار چندانی برای عمومی بودن و به اشتراک گذاشتن وجود نداشت.

منایع درآمدی آننجلینا جولی در آینده چه خواهد بود؟

آنجلینا در جای دیگری در مصاحبه خود اشاره کرد که می خواهد روی شرکت لباس خود، آتلیه جولی، در شهر نیویورک تمرکز کند که “فردیت” و “آزادی” را تقویت می کند. این فیلمساز همچنین گفت که می‌ خواهد “میزبان رویداد های آموزشی متمرکز بر تکنیک‌ هایی مانند نمایش ابریشم، و گلدوزی” در فروشگاه برند خود باشد.

برچسب ها :

ناموجود