تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
کد خبر : 10239

بزرگترین افشاگری های مگان فاکس “پسران زیبا سمی هستند”

بزرگترین افشاگری های مگان فاکس “پسران زیبا سمی هستند”

مگان فاکس کتاب شعر خود را با نام «پسران زیبا سمی هستند» در ۷ نوامبر منتشر کرد که شامل افشاگری‌ های شگفت‌ انگیز در مورد روابط گذشته او می‌ شود. این بازیگر در بیانیه ای که در ماه اوت منتشر کرد، محتوای کتاب خود را تشریح کرد. او نوشت: «این اشعار در تلاش برای از

مگان فاکس کتاب شعر خود را با نام «پسران زیبا سمی هستند» در ۷ نوامبر منتشر کرد که شامل افشاگری‌ های شگفت‌ انگیز در مورد روابط گذشته او می‌ شود. این بازیگر در بیانیه ای که در ماه اوت منتشر کرد، محتوای کتاب خود را تشریح کرد.

او نوشت: «این اشعار در تلاش برای از بین بردن بیماری که به دلیل سکوتم در من ریشه دوانده بود، سروده شد. «من تمام عمرم را صرف حفظ اسرار مردان کرده‌ ام، بدنم از تحمل سنگینی گناهانشان درد می‌ کند. آزادی من در این صفحات زنده است، و امیدوارم که سخنان من بتواند دیگران را ترغیب کند تا شادی و هویت خود را پس بگیرند.

برای خلاصه ای از افشاگری های مگان از کتاب جدیدش به خواندن ادامه دهید.

بدون نام بردن از کسی، مگان در شعر “پسر زیبا یک ماده مخدر کشنده است” در مورد معشوقی که به او معتاد است نوشت.

«تو اعتیادی / که هیچ دعایی / هرگز آن را درمان نمی کند / فریادهای من برای تسکین / ناشنیده تو مرا می کشی . اما قلب من / تو را رها نمی کند.

سقط جنین مگان فاکس

این بازیگر فیلم ترانسفورمرز در مورد سونوگرافی چیزی که در هفته 10 بارداری دختر بچه بود، فکر کرد. این رسانه اشاره کرد که او این لحظه را در دو شعر توصیف کرده است.

جمله دلخراش دیگری از این کتاب چنین است: «در حالی که تو را از درونم می‌ شکافند… من هر بهایی را خواهم پرداخت. لطفا به من بگو / فدیه / برای روح او چیست؟

مگان در «صبح بخیر آمریکا» توضیح داد که «حداقل یک رابطه آزار دهنده فیزیکی و چندین رابطه بسیار آزار دهنده روانی داشته است»

مگان فاکس خاطرنشان کرد: من فقط به طور عمومی با چند نفر در ارتباط بودم، اما فکر می‌ کنم می‌ توانیم بگوییم با افراد وحشتناکی در ارتباط بودم. و همچنین افراد بسیار معروف. اما هیچ کس نمی داند که من با آن افراد درگیر بودم.»

برچسب ها :

ناموجود