تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
کد خبر : 7833

بریتنی اسپیرز در ویدیوی جدید رقصید اما سام اصغری او را آنفالو کرد

بریتنی اسپیرز در ویدیوی جدید رقصید اما سام اصغری او را آنفالو کرد

بریتنی اسپیرز در بحبوحه طلاقش از سام اصغری هنوز با خواهرش جیمی لین اسپیرز رابطه بدی دارد. خواننده 41 ساله بریتنی اسپیرز در 30 آگوست ویدئویی از خود در حال رقصیدن در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در توضیح خود به خواهر و برادری که از او جدا شده بود کنایه زد. “در مکزیک

بریتنی اسپیرز در بحبوحه طلاقش از سام اصغری هنوز با خواهرش جیمی لین اسپیرز رابطه بدی دارد. خواننده 41 ساله بریتنی اسپیرز در 30 آگوست ویدئویی از خود در حال رقصیدن در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در توضیح خود به خواهر و برادری که از او جدا شده بود کنایه زد. “در مکزیک 🇲🇽 اکنون !!! وقتی خواهرت می گوید “من او را تا حد مرگ دوست دارم” … یاد می گیرید که زندگی را شروع کنید !!!!”. در این ویدئو، بریتنی اسپیرز با یک تاپ سفید با چکمه‌های همسان تا بالای زانو، رقصید. به نظر می رسید که بریتنی در سفرش به مکزیک با وجود درام زندگی شخصی اش، روحیه خوبی داشت.

سام اصغری که ستاره پاپ را در روز چهارشنبه 30 آگوست یا قبل از آن فالو کرد، آخرین ویدیوی اینستاگرام بریتنی را نخواهد دید. تا زمان انتشار این استوری، بریتنی همچنان همسر سابق خود را در اینستاگرام دنبال می کند. سام در 16 آگوست پس از 14 ماه ازدواج، به دلیل “اختلافات آشتی ناپذیر” از بریتنی درخواست طلاق داد.

گزارش اولیه در مورد جدایی این زوج نشان می دهد که آنها پس از درگیری شدید از هم جدا شده اند. به این موضوع در فیلم ویژه جدید فاکس بریتنی اسپیرز: طلاق و نا امیدی پرداخته شد، جایی که هاروی لوین، بنیانگذار TMZ، ادعا کرد که بریتنی در جریان مشاجره با سام، زمین خورده و سرش را زخمی کرده است.

در حالی که بریتنی طلاق پر سر و صدا خود را دنبال می کند، با اعضای خانواده اش که به خاطر محافظه کاری آنها را سرزنش می کند، بیگانه می ماند. بریتنی با وجود اینکه در ماه می با مادرش لین اسپیرز متحد شد، هنوز از لین “آسیب دیده” است و آنها “آشتی نکرده اند”. این نشریه همچنین گزارش داد که بریتنی هنوز از جیمی لین 32 ساله “بسیار عصبانی است” و در میان طلاق خود احساس “انزوا” از خانواده خود می کند. بریتنی در ماه ژوئن فاش کرد که با خواهرش ملاقات کرده است، اگرچه صحت این موضوع ثابت نشده است.

جالب است که یکی از بستگان وجود دارد که بریتنی ظاهراً می خواهد با او آشتی کند. TMZ در 23 آگوست گزارش داد که بریتنی به فکر جبران با پدرش جیمی اسپیرز است که در بیمارستان بیمار شده است. TMZ گفت که به دلیل مشکلات سلامتی جیمی، بریتنی “نمی‌خواهد پشیمانی از انتظار طولانی مدت” برای صلح با پدرش داشته باشد. تنها عضوی از خانواده که گفته می شود بریتنی با او در تماس است، برادرش برایان اسپیرز است.

برچسب ها :

ناموجود