تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۱
کد خبر : 9869

بریتنی اسپیرز در خاطرات خود به بوسه مدونا فکر می کند

بریتنی اسپیرز در خاطرات خود به بوسه مدونا فکر می کند

بریتنی اسپیرز می‌ گوید درس‌ های مهمی را از مدونا، سوپر استاری که الگویش بوده آموخته است. در کتاب خاطرات اسپیرز با نام The Woman in Me که اکنون منتشر شده است، او بوسه ای را که با مدونا در جریان اجرای MTV VMA در سال 2003 با کریستینا آگیلرا به اشتراک گذاشته بود و

بریتنی اسپیرز می‌ گوید درس‌ های مهمی را از مدونا، سوپر استاری که الگویش بوده آموخته است. در کتاب خاطرات اسپیرز با نام The Woman in Me که اکنون منتشر شده است، او بوسه ای را که با مدونا در جریان اجرای MTV VMA در سال 2003 با کریستینا آگیلرا به اشتراک گذاشته بود و مدتی را که با هم در فیلم موفق In the Zone گذرانده بودند به یاد می آورد. “من در برابر موسیقی”

اسپیرز که اکنون 41 سال سن دارد می نویسد: «هر بار که آن را تمرین می کردیم، یک بوسه هوایی انجام می دادیم.

او در کتابش می‌ نویسد که «حدود دو دقیقه قبل از اجرا» بود که به تماشای 2000 VMA اختلاط خود فکر کرد و متوجه شد که می‌ خواهد کار بیشتری انجام دهد. با خودم فکر کردم: امسال هم چنین لحظه ای را می خواهم. با بوسه، باید برم دنبالش؟» او می نویسد، و اشاره می کند که چگونه این یک “لحظه بزرگ فرهنگی” شد.

اسپیرز همچنین در خاطرات خود می نویسد که چگونه ایده او اضافه کردن یک هنرمند برجسته به “من در برابر موسیقی” بوده است و می گوید که او شخصا از دختر متریال خواسته تا بخشی از آن باشد.

سر صحنه موزیک ویدیوی نمادین این آهنگ، اسپیرز می نویسد که وقتی مدونا مصرانه در مورد به تاخیر انداختن زمان شروع برای درست کردن درز کت و شلوارش که باز شده بود، “درس مهمی” به من آموخت.

“در طول فیلمبرداری، من از راه هایی که مدونا دیدگاه خود را به خطر نمی اندازد، می ترسیدم. این ستاره پاپ می نویسد: او تمرکز خود را روی او حفظ کرد. «همراهی با ایده‌ های مدونا و روزها سر وقت بودن، معنای همکاری کامل با او بود. این درس مهمی برای من بود، درسی که جذب آن زمان زیادی طول می‌ کشد: او خواستار قدرت بود و بنابراین قدرت گرفت.»

اعتماد به نفس عالی مدونا به من کمک کرد تا وضعیتم را با چشمانی تازه ببینم. اسپیرز می‌ نویسد: «فکر می‌ کنم او احتمالاً حسی از آنچه که من داشتم داشت. من در آن زمان به راهنمایی کمی نیاز داشتم. در مورد زندگیم گیج شده بودم. او سعی کرد مرا راهنمایی کند.»

اسپیرز می‌ گوید: «اعتراف می‌ کنم که یادگیری این آزادی جدید گاهی چالش‌ برانگیز است.»

او افزود: بالاخره زمان آن فرا رسیده است که صدایم را بلند کنم و صحبت کنم، و هوا دارانم سزاوار این هستند که مستقیماً آن را از من بشنوند. “دیگر نه توطئه، نه دروغ فقط من مالک گذشته، حال و آینده ام هستم.”

برچسب ها :

ناموجود