تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 10416

برند زیبایی ادل سوپر استار محبوب به زودی عرضه می شود

برند زیبایی ادل سوپر استار محبوب به زودی عرضه می شود

به نظر می رسد که یک سوپر استار دیگر کلاه خود را در راهروی زیبایی پرتاب می کند: ادل. برنده گرمی اخیراً یک علامت تجاری برای برند لوازم آرایشی خودش ثبت کرده است. پیش از این، همه چیزهایی که تاکنون در مورد برند زیبایی ادل که به زودی ساخته می شود، می دانیم. چه نوع

به نظر می رسد که یک سوپر استار دیگر کلاه خود را در راهروی زیبایی پرتاب می کند: ادل. برنده گرمی اخیراً یک علامت تجاری برای برند لوازم آرایشی خودش ثبت کرده است.

پیش از این، همه چیزهایی که تاکنون در مورد برند زیبایی ادل که به زودی ساخته می شود، می دانیم.

چه نوع محصولاتی می توانیم انتظار داشته باشیم؟

اوایل این هفته، روزنامه انگلیسی The Mirror این خبر را منتشر کرد که ادل یک علامت تجاری برای یک شرکت لوازم آرایشی ثبت کرده است، به این معنی که او در مراحل بسیار اولیه توسعه برند است.

به نظر می رسد این برند شامل محصولات آرایشی نیز می شود. ما روی محصولاتی شرط بندی می کنیم که به امضای او تبدیل شده اند، مانند خط چشم برای بازسازی چشم گربه ای ضخیم نمادین او، سایه چشم برای تقلید از چشم های دودی و رژ لب های مات.

به گفته The Mirror، او همچنین می‌ تواند محصولات مراقبت از پوست و بدن مانند کرم‌ ها، لوسیون‌ ها، بالم لب‌ ها و مواردی از این قبیل را وارد بازار کند. ممکن است عطری هم در راه باشد، و چه کسی دوست ندارد صدای ادل را حس کند؟

نام تجاری زیبایی ادل چیست؟

همه این ها عالی است. با این حال، نام تجاری روی بسته بندی این لوازم آرایشی ادل نیست.

به دنبال روند اخیر نام‌ های ساده‌ تر که سازندگان معروف خود را در اولویت قرار نمی‌ دهند. این فوق‌ ستاره نام “The Shelbourne Collective” را برای این برند تضمین کرده است.

این نام شیک و مرموز به نظر می رسد، و این است ما واقعاً نمی دانیم الهام از چه چیزی بوده است. ما کمی تحقیق انجام دادیم و یک باشگاه فوتبال ایرلندی به نام شلبورن، چند هتل مجلل با این نام و یک ارل شلبورن قدیمی متعلق به دهه 1700 وجود دارد. اما، این همه سرنخ‌ هایی است که می‌ توانیم برای منشأ نام پیدا کنیم و به نظر می‌ رسد که هیچ یک از آنها واقعاً هیچ ارتباطی با این ستاره ندارند.

چه زمانی می توانیم برند زیبایی ادل را بخریم؟

خیلی هیجان زده نشوید؛ هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه پیش بینی شده این برند وجود ندارد. به علاوه، با توجه به اینکه او اخیراً علامت تجاری را ثبت کرده است، ما روی عرضه محصول به این زودی حساب نمی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود