تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۲۶
کد خبر : 10181

برد پیت و اینس د رامون به عنوان زوج عاشق ظاهر شدند

برد پیت و اینس د رامون به عنوان زوج عاشق ظاهر شدند

برد پیت و اینس د رامون در شنبه شب در جشن سالانه فیلم هنری LACMA با هم ظاهر شدند و به عنوان یک زوج بسیار عاشق در انظار عمومی ظاهر شدند. پیت 59 ساله و د رامون 32 ساله روز شنبه در دوازدهمین جشن سالانه فیلم هنری LACMA در لس آنجلس شرکت کردند، اما برای

برد پیت و اینس د رامون در شنبه شب در جشن سالانه فیلم هنری LACMA با هم ظاهر شدند و به عنوان یک زوج بسیار عاشق در انظار عمومی ظاهر شدند.

پیت 59 ساله و د رامون 32 ساله روز شنبه در دوازدهمین جشن سالانه فیلم هنری LACMA در لس آنجلس شرکت کردند، اما برای عکس گرفتن با هم ژست نگرفتند.

آنها فوق العاده دوست داشتنی بودند. خندیدن و شوخی کردن با همه اطرافیانشان، به نظر می رسید که آنها اوقات خوبی را سپری می کردند. این مراسم به ریاست مشترک اوا چاو، متولی LACMA و لئوناردو دی کاپریو، همکار پیت از دیوید فینچر فیلمساز تجلیل شد که پیت به او ادای احترام کرد.

شب قرار پیت و دی رامون از تابستان عاشقانه ای که با هم گذرانده بودند، رخ می دهد. زیرا رابطه آنها هنوز بسیار قوی پیش می رود.

این دو نفر در این تابستان زمان زیادی را با هم سپری کرده‌ اند، زیرا واقعاً از همراهی یکدیگر لذت می‌برند و به یکدیگر علاقه زیادی دارند. این برای هر کسی که آنها را با هم ببیند آشکار است.

پیت و د رامون قبلاً در انظار عمومی با هم دیده شده بودند و در نوامبر سال گذشته در کنسرت لس آنجلس این موضوع آغاز شد. در دسامبر گذشته، د رامون برای حمایت از پیت در مهمانی نمایش فیلمش بابل در لس آنجلس و جشن تولد او در جشن تولد 59 سالگی اش در یک رستوران هالیوود حضور داشت.

پیت و د رامون سپس با سفر به کابو سان لوکاس، مکزیک، سال 2023 را آغاز کردند، جایی که آنها شب سال نو و روزهای پس از آن را گذراندند.

در روز ولنتاین، پیت با یک دسته گل بزرگ صورتی که به طراح جواهرات تحویل داده شده و او در حال حمل آن دیده شده است. پیت قبل از د رامون و از زمان جدایی‌ اش از آنجلینا جولی در سال 2016، پیت با امیلی راتایکوفسکی و نیکول پوتورالسکی قرار داشت.

در همین حال، د رامون قبلاً با پل وسلی ستاره سریال خاطرات خون آشام در ارتباط بود که پس از سه سال زندگی مشترک در ماه می 2022 بی سر و صدا از او جدا شد.

برچسب ها :

ناموجود