تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 12423

برد پیت در مناقشه جنجالی با آنجلینا جولی پیروز می شود

برد پیت در مناقشه جنجالی با آنجلینا جولی پیروز می شود

به گفته منابع نزدیک، در مناقشه حقوقی جاری بین برد پیت و آنجلینا جولی در مورد تاکستان فرانسوی 500 میلیون دلاری آنها، آخرین پیروزی کفه ترازو را به نفع برد پیت تغییر داده است. پیت درگیر دادرسی های حقوقی در کالیفرنیا و لوکزامبورگ بر سر شاتو میراوال، تاکستان مشهور است و حق خود را برای

به گفته منابع نزدیک، در مناقشه حقوقی جاری بین برد پیت و آنجلینا جولی در مورد تاکستان فرانسوی 500 میلیون دلاری آنها، آخرین پیروزی کفه ترازو را به نفع برد پیت تغییر داده است.

پیت درگیر دادرسی های حقوقی در کالیفرنیا و لوکزامبورگ بر سر شاتو میراوال، تاکستان مشهور است و حق خود را برای داشتن اکثریت مالکیت دارد.

این کشمکش حقوقی پس از آن شدت گرفت که جولی، سهام خود را به یوری شفلر، مالک غول ودکای روسی استولی، فروخت. این زوج ابتدا قبل از ازدواج با هم املاک را خریداری کردند که پیت 60 درصد و جولی 40 درصد سهام را در اختیار داشتند.

پس از ازدواج آنها در کارخانه شراب سازی در سال 2014، پیت 10 درصد اضافی را به جولی هدیه داد، و ساختار مالکیت را به 50-50 تقسیم کرد که آنها در سال 2016 از هم جدا شدند، اگر چه این دقیقاً جایی است که مشکلات شروع می شود.

دادگاه ها اعتبار 50 درصد سهم جولی را رد کردند

پیت صحت فروش سهام جولی را به چالش کشیده و استدلال می کند که این معامله مشروع نبوده است. او اصرار دارد که باید 60 درصد مالکیت و کنترل ملک را حفظ کند. هسته اصلی اختلاف بر روی 10 درصد اضافی که به جولی داده شده است، متمرکز است، و پیت در دادگاه ادعا می کند که توافق آنها برای این سهم اضافی غیرقابل اجرا است.

منابع فاش می کنند که دادگاه لوکزامبورگ، حداقل به طور موقت، به نفع پیت رای داده است و 10 درصد را به او باز می گرداند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

در نتیجه، پیت در حال حاضر تقسیم مالکیت 60 / 40 را حفظ می کند و به او اجازه می دهد کنترل ملک را حفظ کند.

پیش بینی می شود که نبرد حقوقی برای یک سال دیگر یا بیشتر تمدید شود و قطعنامه نهایی در حالت تعلیق باقی بماند. نمایندگان طرف های درگیر در این مورد اظهار نظری نکرده اند.

برچسب ها :

ناموجود