تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 11415

برد پیت جشن تولد خود را در کنار اینس د رامون خواهد بود

برد پیت جشن تولد خود را در کنار اینس د رامون خواهد بود

برد پیت یگانه رسماً 60 ساله شد. پیت از اواخر دهه 1980 وارد این صنعت شد و به یکی از افسانه‌ ترین ستاره‌ های هالیوود تبدیل شد. این بازیگر  59 سالگی خود را با اینس د رامون جشن گرفت و امسال نیز تفاوتی نخواهد داشت. پس از 60 سال، به نظر می رسد پیت از

برد پیت یگانه رسماً 60 ساله شد. پیت از اواخر دهه 1980 وارد این صنعت شد و به یکی از افسانه‌ ترین ستاره‌ های هالیوود تبدیل شد. این بازیگر  59 سالگی خود را با اینس د رامون جشن گرفت و امسال نیز تفاوتی نخواهد داشت.

پس از 60 سال، به نظر می رسد پیت از جشن گرفتن تولد خود با نزدیک ترین افراد لذت می برد. منبعی به مجله Us گفت که پیت در مورد این نقطه عطف احساس عالی دارد. این خودی گفت: “او در یک رابطه محبت آمیز است، رابطه او با فرزندانش محبت آمیز است و او در موقعیت خوبی قرار دارد.”

این اولین رابطه بزرگ او پس از طلاقش از آنجلینا جولی است، که با آن پسران مادوکس، 22، پکس، 20، و ناکس، 15 ساله، به علاوه دختران زاهارا، 18، شیلو، 17 و ویوین، 15 ساله مشترک است.

پیت در حال برنامه ریزی برای جشن گرفتن با چند فرزندش و اینس است. مشخص نیست که د رامون و بچه ها با هم باشند یا نه، زیرا در ماه اکتبر گزارش شد که او عجله ای ندارد تا او را به آنها معرفی کند. آنها همچنین خاطر نشان کردند که او این هفته یک گردهمایی کوچک برای دوستان نزدیک برای جشن برنامه ریزی کرده است.

پیت تنها کسی نیست که این هفته را جشن می گیرد نامزد او هم همینطور! این طراح جواهرات 19 دسامبر تولد 31 سالگی خود را جشن می گیرد و یک منبع به OK گفت! آنها در حال برنامه ریزی یک جشن مشترک بودند که می تواند همان گردهمایی کوچک باشد.

اولین حضور عمومی برد پیت و اینس د رامون بیش از یک سال پیش در نوامبر 2022 بود. در آن زمان، آنها چند ماه با هم قرار ملاقات داشتند. ماه گذشته گزارش شد که پیت دی رامون را به عنوان نامزد خود معرفی می کند.

برچسب ها :

ناموجود