تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کد خبر : 10619

برد پیت به گفته پسر خوانده‌ اش پکس انسان وحشتناکی است

برد پیت به گفته پسر خوانده‌ اش پکس انسان وحشتناکی است

برد پیت چند فرزند خوانده با آنجلینا جولی داشت و یکی از آنها پکس بود که رابطه چندان خوبی با پدر خوانده اش ندارد. ظاهراً شکایت بسیار بلندی از این بازیگر درز کرده است. پسر برد پیت، پکس، گفته می‌ شود که در مورد پدرش اظهارات توهین آمیزی کرده و او را «انسان بدی» خوانده

برد پیت چند فرزند خوانده با آنجلینا جولی داشت و یکی از آنها پکس بود که رابطه چندان خوبی با پدر خوانده اش ندارد. ظاهراً شکایت بسیار بلندی از این بازیگر درز کرده است. پسر برد پیت، پکس، گفته می‌ شود که در مورد پدرش اظهارات توهین آمیزی کرده و او را «انسان بدی» خوانده است.

سرزنش های ادعایی پکس به برد پیت

گفته ها و ادعا های پکس، پسرخوانده برد و آنجلینا جولی و همچنین دلایل درخواست طلاق این بازیگر از برد پیت و همه اینها به خاطر سفری بود که آنها با جت شخصی برد پیت در سال 2016 انجام دادند که در آن پسر بزرگتر، مدوکس و پدرش مشاجره داشتند.

در چند روز اخیر پستی در شبکه‌ های اجتماعی در یکی از حساب‌ های شخصی پکس منتشر شده است که نشان می‌ دهد او رابطه خوبی برد پیت این بازیگر 59 ساله ندارد.

به گزارش رسانه های انگلیسی، تاریخ انتشار این نشریه به مناسبت روز پدر مربوط به سال 2020 است، اما نه یک تبریک، بلکه مجموعه ای از ادعا ها مبنی بر بد بودن پدر پیت و شکایت از وی به خاطر خراب کردن دوران کودکی چهار خواهر و برادرش: زاهارا، شیلو، ناکس و ویوین.

این پست آغاز شده است: “روز پدر بر این روز دنیا مبارک باد! شما بارها و بارها ثابت می کنید که فردی وحشتناک و نفرت انگیز هستید.”

“شما نسبت به چهار فرزند کوچک خود که در حضور شما از ترس می لرزند، توجه یا همدلی ندارید.

“شما هرگز آسیبی را که به خانواده من وارد کرده اید متوجه نخواهید شد، زیرا توانایی انجام این کار را ندارید. شما زندگی نزدیک ترین افراد به من را به جهنم دائمی تبدیل کرده اید.

او افزود: «شما ممکن است به خود و دنیا هر چه می خواهید بگویید، اما حقیقت روزی آشکار خواهد شد.

“پس روز پدر مبارک، تو ای انسان افتضاح”

برچسب ها :

ناموجود