تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 10382

برد پیت به زیبایی اینس د رامون را محبوب خود می نامد

برد پیت به زیبایی اینس د رامون را محبوب خود می نامد

برد پیت و اینس د رامون ظاهرا با هم رسمی هستند! این زوج برای اولین بار یک سال پیش در ماه نوامبر با هم دیده شدند، و رابطه آنها بسیار خصوصی باقی مانده است، اما اگر همه چیز آنقدر عالی پیش برود که به نظر می رسد، ممکن است در فصل جوایز آینده آنها را

برد پیت و اینس د رامون ظاهرا با هم رسمی هستند! این زوج برای اولین بار یک سال پیش در ماه نوامبر با هم دیده شدند، و رابطه آنها بسیار خصوصی باقی مانده است، اما اگر همه چیز آنقدر عالی پیش برود که به نظر می رسد، ممکن است در فصل جوایز آینده آنها را روی فرش قرمز با هم ببینیم.

پیت و دی رامون رابطه خود را خصوصی نگه داشته اند، اما به گفته یکی از منابع آگاه، آنها در موقعیت خوبی قرار دارند و بازیگر برد پیت حتی طراح جواهرات اینس را محبوب خود معرفی می کند.

با توجه به اینکه این اولین رابطه بزرگ این برد پیت از زمان طلاقش از آنجلینا جولی است، به روز رسانی بزرگی است. او رامون را محبوب خودش معرفی می کند. دیدن او در یک مکان خوب عالی است. اینس او ​​را بسیار خوشحال می کند.

این زوج اخیراً در دوازدهمین جشن سالانه فیلم هنری LACMA شرکت کردند اما روی فرش قرمز با هم عکس نگرفتند. با وجود این، یک منبع گفت که آنها “فوق العاده دوست داشتنی” بودند و به نظر می رسید از اوقات خود با هم لذت می برند.

به نظر می رسد در تابستان همه چیز برای این زوج جدی بوده است. این دو تابستان امسال زمان زیادی را با هم سپری کرده‌ اند، زیرا واقعاً از همراهی یکدیگر لذت می‌ برند و به یکدیگر علاقه زیادی دارند.

هر دوی آنها می دانند که طلاق چگونه است، پیت و جولی که آن را در سال 2016 با هم تجربه کردند. در مورد اینس، همسر جدا شده او پل وسلی در جولای 2023 در بحبوحه عشق او با پیت درخواست طلاق داد. یکی از نمایندگان آنها در آن زمان گفت: تصمیم برای جدایی دو جانبه است و پنج ماه پیش رخ داده است.

برچسب ها :

ناموجود