تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 12409

برد پیت، آخرین مد و زیبایی فلکس خود را به نمایش می گذارد

برد پیت، آخرین مد و زیبایی فلکس خود را به نمایش می گذارد

برد پیت با انتخاب های مد و استایل، مدت‌ هاست که به خاطر زیبایی‌ شناسی کالیفرنیایی خود شناخته می‌ شود، اما اخیراً به ظاهری کاملاً متفاوت عادت کرده است. آنها بد نیستند! آنها فقط متفاوت هستند! جدیدترین تلاش پیت را در زمینه کفش های مد روز داشته باشید. این بازیگر در فلوریدا با لباس تک

برد پیت با انتخاب های مد و استایل، مدت‌ هاست که به خاطر زیبایی‌ شناسی کالیفرنیایی خود شناخته می‌ شود، اما اخیراً به ظاهری کاملاً متفاوت عادت کرده است. آنها بد نیستند! آنها فقط متفاوت هستند!

جدیدترین تلاش پیت را در زمینه کفش های مد روز داشته باشید. این بازیگر در فلوریدا با لباس تک رنگ پا به میدان گذاشت. می‌ دانید، با کفش‌ هایی که در حال حاضر مورد علاقه ژنرال Z هستند. کفش‌ هایی که بیش از 20 سال پیش زمانی که برای اولین بار عرضه شدند آنقدر مسخره شدند که هیچ کس نمی‌ خواست آن‌ ها را بپوشد.

پیت کفش‌ های راحت خود را با لباسی حتی راحت‌ تر می‌ پوشید با کلاه سفید در همان رنگ. پیت ممکن است به تازگی 60 ساله شده باشد، اما ظاهراً او هر کاری که می تواند انجام می دهد تا به زمان خود حال و هوای جوانی بدهد. این سبک دوران جوانی او نیست، اما همه ما با افزایش سن تکامل می‌ یابیم.

فقط نگاهی به پیراهن جسورانه ای که او برای جشن تولد در کنار نامزدش اینس د رامون در اواخر سال گذشته پوشیده بود بیندازید. پیراهن مشکی و طلایی به نظر یک قطعه سفارشی از God’s True Cashmere است، برندی که پیت یکی از بنیانگذاران آن است.

 

این برند لوکس مجموعه محدودی با هنرمندی به نام توماس هاوساگو (که در مهمانی پیت در لس آنجلس نیز دیده شد) دارد که شامل پیراهن های نقاشی شده مشابه پیراهن هایی است که پیت می پوشید.

هر کاری که پیت با سبک خود انجام داده است، زمانی معنا پیدا می کند که اخلاق بازیگر را در مورد مد درک کنید. او پس از اینکه انتخاب کرد دامن بپوشد در اولین نمایش Bullet Train در سال 2022 به مارک مالکین از Variety گفت: “همه ما خواهیم مرد، پس بیایید این کار را به هم بزنیم.” پیراهن دکمه دار برای مراسم فرش قرمز.

برچسب ها :

ناموجود