تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 12477

بردلی کوپر یک سفیر برند بسیار داغ برای جی جی حدید است

بردلی کوپر یک سفیر برند بسیار داغ برای جی جی حدید است

بردلی کوپر این بازیگر و کارگردان 49 ساله که اکتبر گذشته شایعات آشنایی با جی جی حدید را برانگیخت. کوپر که در مورد شیک بودن می داند، با پوشیدن لباس هایی از برند لباس حدید در شهر نیویورک قدم می زند و بی سر و صدا از تلاش های حرفه ای خود را برای حمایت

بردلی کوپر این بازیگر و کارگردان 49 ساله که اکتبر گذشته شایعات آشنایی با جی جی حدید را برانگیخت. کوپر که در مورد شیک بودن می داند، با پوشیدن لباس هایی از برند لباس حدید در شهر نیویورک قدم می زند و بی سر و صدا از تلاش های حرفه ای خود را برای حمایت از جی جی حدید انجام می دهد.

کوپر در 6 فوریه با حضور در Stripe Crew، ظاهر دنج و آرامی داشت. او استایل خود را با شلوار خاکستری، کفش های پیاده روی و یک کت ست کرد.

موهایش را جمع کرده بود و با عینک آفتابی نگاهش را پوشانده بود. در ماه اکتبر، کوپر با یک جفت کفش کتانی سفارشی آبی سلطنتی و طلایی آدیداس سامباس که به طور خاص برای افتتاح فروشگاه پرچمدار این برند در شهر نیویورک ساخته شده بود، در شهر دیده شد. او این کفش شیک را با شلوار آبی سرمه ای و تی شرت صورتی پوشید.

حدید، چند هفته قبل با کوپر دیده شد که استایل خود را با کلاه بیسبال آبی نیویورک یانکیز، کت کتانی به رنگ خاکستری، یک تاپ کراپ مشکی و شلوار مشکی ست کرده بود.

کوپر بار ها با پوشیدن پیراهن محبوب زغالی هنگام بیرون رفتن و نشان دادن وفاداری خود به حدید و تمایل او به برند او دیده شده است. این دو مرغ عشق پس از مراسم جوایز گلدن گلوب 2024 در ژانویه برای شام در جورجیو بالدی در لس آنجلس با هم ملاقات کردند. کوپر مادرش گلوریا را برای شام با حدید بعد از نمایش همراه خود آورده بود.

برچسب ها :

ناموجود