تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
کد خبر : 11325

بردلی کوپر گام به گام به جی جی حدید نزدیک تر می شود

بردلی کوپر گام به گام به جی جی حدید نزدیک تر می شود

بردلی کوپر، ستاره هالیوود، با تقویت رابطه خود با مدل جی جی حدید، حرکات قابل توجهی انجام می دهد. به گزارش پیج سیکس، کوپر که رابطه عاشقانه ای با حدید دارد، اخیراً یک اقامتگاه در نزدیکی نیو هوپ، پنسیلوانیا، در نزدیکی خانه جی جی حدید خریداری کرده است. کوپر و حدید، که ماه گذشته در

بردلی کوپر، ستاره هالیوود، با تقویت رابطه خود با مدل جی جی حدید، حرکات قابل توجهی انجام می دهد. به گزارش پیج سیکس، کوپر که رابطه عاشقانه ای با حدید دارد، اخیراً یک اقامتگاه در نزدیکی نیو هوپ، پنسیلوانیا، در نزدیکی خانه جی جی حدید خریداری کرده است.

کوپر و حدید، که ماه گذشته در ریور هاوس با هم دیده شدند، به نظر می رسد که رابطه خود را به سطح بالاتری می برند و منابع آن را به سرعت جدی تر توصیف می کنند.

پیوندهای کوپر با پنسیلوانیا عمیق است، زیرا در شهر ابینگتون در نزدیکی فیلادلفیا به دنیا آمد و حتی در نوامبر در جلسه دبیرستان خود شرکت کرد. این بازیگر که از طرفداران فداکار ایگلز است، سابقه ای در ایالت کیستون دارد، از جمله فیلمبرداری کتاب تحسین شده “Silver Linings Playbook” در شهرستان دلاور.

او اخیراً با دنی دی جیامپیترو، صاحب پیتزا فروشی آنجلو مستقر در فیلادلفیا، وارد تجارت مواد غذایی شد و سرمایه گذاری جدیدی به نام Danny & Coop’s را راه اندازی کرد.

 

این دو مرد در نیویورک دیده شده‌ اند، جایی که آنها ساندویچ‌ هایی را برای مشتریانشان از جمله ایرینا شایک، و جی جی حدید سرو می‌ کردند. جی جی حدید نیز با این منطقه ارتباط دارد، زیرا در طول همه‌گیری کووید 19 در مزرعه یولاندا اقامت داشت و با زین مالیک نامزد سابقش، صاحب خانه‌ ای در نزدیکی نیو هوپ بود و در آنجا دخترشان کای را به دنیا آورد.

شهر زیبای نیوهوپ، که به‌ خاطر معماری تاریخی و جاذبه‌ های فرهنگی‌ اش شناخته می‌ شود، در 70 مایلی منهتن قرار دارد. کوپر و حدید برای اولین بار در ماه اکتبر زمانی که آنها در حال صرف شام با هم در منطقه شیک وست ویلج Via Carota مشاهده شدند، با هم مرتبط شدند.

برچسب ها :

ناموجود